First Edition

kiezel

Lid
Hallo iedereen!

Net het niet zo fijne nieuws gehoord dat er een communicatieprobleem is gebeurd tussen ons bedrijf en het leasing bedrijf, waardoor de bestelling van de Fabia first edition (met ambition pack) in januari niet doorgekomen is bij het leasing bedrijf.

Nu heb ik gehoord dat all first editions de deur uit zijn, zou dit dan ook betekenen dat ik een andere configuratie zal krijgen (bv. geen ambition pack)?

In ieder geval, nog maar eens minimaal drie maanden extra wachten :banghead:

Alvast bedankt!
 

Ridley

Forumguru
ZUUR! Mijn dealer kon in ieder geval geen Editions meer bestellen. Wellicht een voorraad auto ergens aanwezig?
 

Ron467

Actief lid
Ik had ongeveer de laatste first edition met inruilpremie (privé, dus geen lease!)..... voor die premie is nog een kwartier gewacht op uitsluitsel van PON en voor de first edition is een andere "bestelling" uit het systeem gecanceld om mij te plezieren!

lullig voor je Kiezel, maar er zal vast wel snel een tour versie of zo komen met ook weer "extra´s"
of anders toch even bij concurrerende merken kijken.

en ik ga nu niet zeuren over de voordelen van leasen ten opzichte van zelf cash betalen.....:greedy::dankje:
 

CDK

Forumguru
@kiezel, in tegenstelling tot de Skodarijders uit het UK kunnen wij dat niet checken voor zover ik weet. Dus je dealer / verdeler zal je op de hoogte moeten houden.
 

nisuthai

Forumguru
Ik had ongeveer de laatste first edition met inruilpremie (privé, dus geen lease!)..... voor die premie is nog een kwartier gewacht op uitsluitsel van PON en voor de first edition is een andere "bestelling" uit het systeem gecanceld om mij te plezieren!

lullig voor je Kiezel, maar er zal vast wel snel een tour versie of zo komen met ook weer "extra´s"
of anders toch even bij concurrerende merken kijken.

en ik ga nu niet zeuren over de voordelen van leasen ten opzichte van zelf cash betalen.....:greedy::dankje:
Ik heb hem gisteren 8 mei 2015 met een Tech pakket erbij besteld, stond er nog 1 in de bestelling van een andere dealer en mijn dealer heeft deze overgenomen, hierna zijn er nog 2 te leveren in het zwart, waarvan 1 automaat en 1 met een 90 pk benzinemotor in Nederland. En wordt dus ook met de inruilpremie geleverd, nu afwachten wanneer hij geleverd wordt, want hij stond voor 8 mei ook in de planning in de fabriek om gebouwd te worden.
 

EdK

Forumguru
Tsja en nu zijn er al vervroegde reclame's voor de Tour Fabia 3 met meer dan 2K korting......
 
Bovenaan Onderaan