Ff voorstellen

Base77

Senior Member
Hallo allemaal,

Mijn naam is Bas, 41 jaar en ben woonachtig in de omgeving van Breda. Momenteel rijdt ik nog in een Volvo v40 maar vanaf morgen ben ik de gelukkige berijder van een Skoda Kodiaq. Ik ben al een poosje aanwezig op dit forum maar nu ik er morgen echt “officieel” bij hoor leek het me ook passend om de meet en greet in te vullen.

Zoals gezegd mag ik morgen mijn kodiaq gaan ophalen en ik was een van de weinige die de kodiaq wel op tijd binnen kreeg. Helaas was het bij mij veel sneller als verwacht namelijk afgelopen juli al. Aangezien mijn huidige lease pas 27-11 afloopt was ik in de luxe positie dat ik zeker wist dat ik mijn kodiaq op tijd zou krijgen. Al moet ik heel eerlijk zeggen dat ook dit wachten erg lastig was. Ik wist dat hij er was maar ik mocht er nog niet mee rijden!

Dus mocht er morgenvroeg iemand een business grey Skoda Kodiaq met een breed glimlachende bestuurder van Roosendaal naar Breda zien rijden... toeteren en zwaaien mag ;).

Tot slot wil ik nog even zeggen dat ik dit forum erg prettig vind en dat ik al menig oplossing, uitleg en tips over praktische zaken vooraf, tijdens en ongetwijfeld ook achteraf op dit forum gevonden heb.

Bedankt:dankje:
 
Laatst bewerkt:

Erik_NL

Forumguru
welkom en veel veilige kilometers toegewenst.
ik ga voor zwaaien want aan toeteren zonder noodzaak heb ik een hekel
 
Bovenaan Onderaan