Ff voorstellen

Hoi iedereen,

Mij is gevraagd me voor te stellen. Ik ben 44 jaar, woon in Kampen en ben sinds enkele maanden een supertrotse eigenaar van een 1.2 TSI Fabia Combi uit 2011. Nooit eerder Skoda gereden, maar deze bevalt me uitstekend. Tot op nu geen spijt voor deze keuze. Eerder Renault, Peugeot en Fiat gereden. De Fabia heeft een overvloed aan luxe, rijdt lekker en id heerlijk ruim en daarbij ook zuinig. Gr. B Brands
 

dirkkroneman

Forumguru
Welkom! Mooie stad, Kampen :D (geboren en getogen ;)) Veel plezier van je Fabia en hier op het forum uiteraard!

Edit: zie trouwens dat je net achter mijn broer woont (die heeft een O1). Of heb je geen Navman te koop staan op MP? :tongue:
 
Welkom! Mooie stad, Kampen :D (geboren en getogen ;)) Veel plezier van je Fabia en hier op het forum uiteraard!

Edit: zie trouwens dat je net achter mijn broer woont (die heeft een O1). Of heb je geen Navman te koop staan op MP? :tongue:
Dirk, dat zou kunnen...ik woon bij Albert heijn in de buurt. De navnan is al verkocht hihi ;)
 

dirkkroneman

Forumguru
Haha ja ik stond er een uurtje geleden nog te lossen toevallig ;)
Als ik bij m'n ouders of broer of zus kom, zal ik eens kijken of ik je Fabia kan spotten :)
 
Bovenaan Onderaan