FF.voorstellen...

fabialous

Senior Member
Hallo allemaal;

Na een poosje hier al "rond geneusd" te hebben , besloten om lid te worden van dit uiterst leerzame en vriendelijk forum!:bloemen:
Heb gelijk twee adviezen/tips van dit forum meegenomen in mijn/onze bestelling!
Het roostertje voor de condensor van de airco , wordt bij afl.geplaatst , en wist verder het verschil niet tussen de boordcomputer met wel/geen maxidot, dus wordt een maxidot!

Na jarenlang geen "eigen" auto gehad te hebben , (deed liever alles op een van mijn fietsen) overlegd met mijn man en gezamenlijk besloten dat er weer een eigen karretje moest komen!:D

Budget bepaald en toen een gang gemaakt langs diverse dealers(showrooms).
Thuis alle folders zitten doorspitten , uiteindelijk bleven er nog 2 a 3 over.
Proefritten gemaakt en de uiteindelijke conclusie was , voor datgene wat ik zocht en waarde aan hecht de Fabia de beste keus is!!!

Dus begin juli is besteld de Fabia HB 1.2 TSI , 86PK , Platin Grey
Als pakket:de Sprint Pro
Extra's : Gordijnairbags, Maxidot , compleet reservewiel, sunset glas achter,, electr. schuif/kanteldak ,stootlijsten, rokerspakket( ahum) ,audiopakket plus.

Wordt verwacht week 1 of week 2 september.

Met vriendelijke groeten;
Fabialous
 

Joske

Forumguru
welkom Fabialous! mooie keuze heb je daar gemaakt ;) laat maar wat foto's achter als je de Fabia hebt :)

enneuh rokerspakket.. iedereen heeft zo zijn slechte gewoontes :jaja:
 

CDK

Forumguru
van harte welkom!
gefeliciteerd met de aanschaf van je Fabia, veel voorpret en / of sterkte met wachten toegewenst ;)

greetz Corné
 

fabialous

Senior Member
welkom Fabialous! mooie keuze heb je daar gemaakt ;) laat maar wat foto's achter als je de Fabia hebt :)

enneuh rokerspakket.. iedereen heeft zo zijn slechte gewoontes :jaja:

Hallo Joske;

Dank je wel en zal inderdaad wat foto's maken als-ie gearriveerd is!

Probeer ondanks het rokerspakket , het roken in de auto toch te vermijden!!:bloos:

H.gr.
 

ertromp

Forumguru
Welkom hier!
Leuk dat jullie al nuttige tips van het forum hebben kunnen halen die je hebt kunnen meenemen in de aanschaf :)
Houd ons straks op de hoogte wanneer de auto in bezit is en wellicht kun je ons dan van tips en trucs voorzien.
Voor nu: sterkte met wachten!
 

fabialous

Senior Member
Welkom hier!

........ kun je ons dan van tips en trucs voorzien.
Hallo Ertromp;

Dank je wel voor het welkom!!!
Ja ,geweldig dat ik deze tips mee heb kunnen nemen in de bestelling! .....maar wat betreft het laatste gedeelte van die zin, dan zal er eerst nog heel wat water naar de Noordzee vloeien!!!:D

Ben een complete nobody op het gebied van techniek!:deuk:

H.gr.
 

Cordoba

Forumguru
Welkom hier fabialous (die nickname wordt vast nog fabulous). Leuk dat je direct al wat hebt gehad aan het forum.

Succes met wachten op de Fabia, wíj wachten op de foto's. :D
 

Blacky

Forumguru
Ook namens mij nog welkom op het gezellige forum. Als de auto op tijd komt dan begint het al op te schieten. Alvast veel plezier gewenst.
 

fabialous

Senior Member
Welkom hier fabialous (die nickname wordt vast nog fabulous). Leuk dat je direct al wat hebt gehad aan het forum.

Succes met wachten op de Fabia, wíj wachten op de foto's. :D


Hallo Cordoba;

Hartelijk dank voor het welkom en w.s. verander ik inderdaad nog de nickname in de toekomst!!:)
Foto's worden zeker gemaakt!!!:thumbsup:

H.gr.
 

fabialous

Senior Member
Ook namens mij nog welkom op het gezellige forum. Als de auto op tijd komt dan begint het al op te schieten. Alvast veel plezier gewenst.

Hallo Blacky;

Ook hartelijk dank voor je welkom!!!
M'n betere wederhelft wordt inmiddels een beetje "gek" van mij!!!:yeehaa:Kan me nauwelijks bedwingen!!


H.gr.
 

Blacky

Forumguru
Ook hartelijk dank voor je welkom!!!
M'n betere wederhelft wordt inmiddels een beetje "gek" van mij!!!

Ik was net zo.
 
Bovenaan Onderaan