ff meerijden in de Van Ginkeltruck!!

  • Onderwerp starter Deleted member 1943
  • Startdatum
D

Deleted member 1943

ik heb afgelopen donderdag even mogen ervaren hoe het eraan toegaat in de Rallytruck van team van Ginkel. Het was een middag rondrijden op de crossbaan waar dit weekend een mega autosportspectakel werd gehouden. Als klant van de bandenboer Peet Borst mochten we twee ronden meerijden door ruw terrein en een lang recht stuk met een flinke drempel erin waar we dan ook met alle vier de wieltjes van de baan afkwamen.

Het is een leuke ervaring geweest en die gordels heb je wel nodig hoor :1761:
 

Sportline

Senior Member
Dat rijden in zo'n rallytruck lijkt mij ook wel mooi en vooral dat ruwe terrein met veel hellingen en hobbels. Hoe hard hebben jullie gereden met die truck? Ik hoorde ergens dat ze begrenst waren rond de 160km/h, dat lijkt me echt eng om zo hard te rijden. Kheb wel 115km/h gereden met men eigen trekker oplegger maar dat kwam door: bult af, wind mee, zware lading die doordrukt en rechte weg naar beneden zonder bochten en flitspalen. Was wel spannend zo snel...
 

Gieliovd

Forumguru
Geweldige ervaring man!

Ik vind het hier in mijn eigen Pajero al genieten over die ruwe wegen te scheuren. Laat staan met zo'n truck. Wooah!

Lucky bastard!
 

joergarms

Senior Member
Dat rijden in zo'n rallytruck lijkt mij ook wel mooi en vooral dat ruwe terrein met veel hellingen en hobbels. Hoe hard hebben jullie gereden met die truck? Ik hoorde ergens dat ze begrenst waren rond de 160km/h, dat lijkt me echt eng om zo hard te rijden. Kheb wel 115km/h gereden met men eigen trekker oplegger maar dat kwam door: bult af, wind mee, zware lading die doordrukt en rechte weg naar beneden zonder bochten en flitspalen. Was wel spannend zo snel...

Haha, jij ook al, in Duitsland kun je m lekker laten lopen de heuveltjes af he!!
Gaat prima.
 
Bovenaan Onderaan