Favorit Favorit 1.3 eco co2 schommelt

berend

Nieuw lid
hoi heb een vraagje me auto is afgekeurt op me co2 dat hij schommelt en is dit te verhelpen ene zeg onsteking en valse lucht andere de katilisator en de lambasonde ene de ecotronic dat zeide de dealers allemaal verschillende verhalen weet iemand een oplossing voor dit probleem..
 

Tallguy

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: berend</font><hr />

hoi heb een vraagje me auto is afgekeurt op me co2 dat hij schommelt en is dit te verhelpen ene zeg onsteking en valse lucht andere de katilisator en de lambasonde ene de ecotronic dat zeide de dealers allemaal verschillende verhalen weet iemand een oplossing voor dit probleem..

[/ QUOTE ]

Sorry dat ik het zeg, maar het is niet echt leesbaar zo zonder leestekens en goed Nederlands
ahum.gif


Ik maak eruit op dat jouw auto is afgekeurd vanwege het CO2 gehalte (zal wel te hoog zijn) en dat het motorblok schommelt. Bedoel je dat de motor pingelt? En je wilt weten of dit te verhelpen is.

Voorts geef je aan dat de ene dealer aangeeft dat het te maken heeft met de ontsteking en het aanzuigen van valse lucht terwijl een andere dealer zegt dat het komt door de katalysator, de Lamba-sonde en de electronica.
Oftewel...allemaal verschillende verhalen.
Weet iemand een oplossing voor dit probleem?
 

purk

Senior Member
Hoe oud is de skoda????

Hoe hoog is de co uitstoot als ik vragen mag.

En tussen welke waarde schommelt deze dan
 
Bovenaan Onderaan