Facelift Skoda karoq 2022

MY00

Senior Member
Net gaven ze aan, alleen maar benzine en diesel motoren.
Maar dat kan natuurlijk nog altijd komen

https://www.skoda-storyboard.com/en...eing-unveiled-watch-the-digital-presentation/

Prijzen worden pas in februari bekend gemaakt in Nederland en vanaf dat moment zou de auto te bestellen zijn.

Met de huidige leverings problemen zal het wel 2023 worden voordat de eerste op kenteken gezet gaan worden. Muv de showroom auto's natuurlijk.

1 maand geleden gaf men nog aan dat de auto direct te configuren en te bestellen zou zijn.
 
Laatst bewerkt:

MY00

Senior Member
Zet de rode maar op de vrachtwagen richting Nederland. Halen wij deze volgende week wel op.
 

Beauri

Forumguru
Ben eerlijk gezegd ook niet onder de indruk van de facelift, frontje onderzijde gaat een beetje richting de seat en die vond ik al niet moeders mooiste. Niet alle veranderingen zijn verbeteringen.
 

ertromp

Forumguru
En zo zie je maar hoe smaken verschillen. Juist de voorzijde vindt ik persoonlijk een hele verbetering. De auto ziet er door de knik in de koplampen en de nieuwe gril en de spoiler een stuk dynamischer uit. Het “oude” front vond ik erg ingetogen
 

westy

Lid
voorzijde vind ik top, echter achter is minder mijn ding vind de achterlichten nogal klein uitvallen , kodiaq model had mooier gepast
 
Bovenaan Onderaan