Facelift achterlichten geïnstalleerd

thomthomas08

Actief lid
Vandaag heb ik de facelift achterlichten van de Citigo E gemonteerd op mijn pre-facelift Citigo uit 2013. Ik vind het goed passen bij de getinte ruiten en de witte lak!
 

Bijlagen

  • C759B6A9-55D6-4217-BB6C-857F4B89E680.jpeg
    C759B6A9-55D6-4217-BB6C-857F4B89E680.jpeg
    489,9 KB · Weergaven: 180
  • 8797589A-A2E2-4EDD-AC9B-E3F8BFAB5D12.jpeg
    8797589A-A2E2-4EDD-AC9B-E3F8BFAB5D12.jpeg
    375 KB · Weergaven: 166

thomthomas08

Actief lid
Nee! Ik heb niks moeten coderen! We hebben de stekker er niet eens helemaal uitgehaald. Je kan de buitenkant losmaken van de lampen bak, dus we hebben eigenlijk de buitenkant gewoon omgewisseld. Dit ging heel makkelijk! Natuurlijk na het monteren weer een kapot lampje moeten repareren, maar dat houd je toch!
 

Blackciti

Senior Member
Parallel import deze Citigo zie ik, maar ziet er goed uit. De verlichting is geen led?
Ik heb op het programma, Wheeler Dealer, verschillende keren gezien dat de originele achterlichten werden vervangen door nieuwe waar led verlichting in zat. Van verschillende merken is dat verkrijgbaar, maar of dat bij de VW drieling ook het geval is weet ik niet.
 

thomthomas08

Actief lid
Klopt! Mijn partner heeft deze auto in Duitsland gekocht, in Bielefeld om precies te zijn. Bedankt, ik ben zelf heel blij met de auto, zeker omdat hij rijk uitgerust is. De achterlichten zijn helaas geen LED. Best jammer. De dag rijverlichting voor is wel LED, natuurlijk achteraf geïnstalleerd.
 

Kanerr

Forumguru
Helaas geen originele LED achterlichten te verkrijgen voor de drieling, maar de facelift lichten geven wel een led achtig idee
 
Bovenaan Onderaan