[Fabia1] Foto's (eindelijk)

[Fabia1] Foto\'s (eindelijk)

Ik heb nu eindelijk foto's gemaakt van mijn Fabia L&K.
Ik heb ze op mijn server geplaatst..
Hier kan je ze vinden: - Klik op de foto voor een vergroting -
Mijn eigen gallery

Geniet maar..
Je mag ook commentaar achterlaten
1819.gif
 

Wallie

Lid
Re: Foto\'s (eindelijk)

Mooi!
smile.gif
Jammer om te zien dat ook de L&K versie geen maxidot heeft...
frown.gif
 
Re: Foto\'s (eindelijk)

Ja, echt jammer ja.. en ik kon het niet eens als optie erbij nemen..
mad.gif


Maja.. hiermee vermaak ik me ook prima..
 

Daniel

Lid
Re: Foto\'s (eindelijk)

Mooi interieur en xenonkoplampen,voor de rest had ik niet voor die velgen en radio gekozen.
 
Re: Foto\'s (eindelijk)

Ja, de velgen.. Dat is natuurlijk erg persoonlijk. Ik hecht er weinig waarde aan omdat ik het toch niet zie als ik in de auto zit. Ik ben namelijk niet zo'n "show your car" type. Ik weet wat het is en dat is voor mij voldoende.. Ik geef zelf meer de voorkeur aan veiligheids systemen (ABS, ASR, EDS, ESP, Alle mogelijke airbags..). De radio ben ik idd (achteraf) met je eens.. valt een beetje tegen maar ja, doe je niets meer aan...

Maar ik ben wel erg blij met leren bekleding..
471.gif
 

DonB

Lid
Re: Foto\'s (eindelijk)

Mooi bakkie, lekker luxe leren bekleding! Heb je em nieuw gekocht? Slim te doen voor de Fabia II, of is de FabiaII er niet in station uitvoering? Vind de Fabia II namelijk veel meer (lees heel veel meer)Opoe-gehalte hebben, geen strakke lijnen meer etc, maar dat is een andere discussie. Ben blij dat je voor een I bent gegaan
laugh.gif
 
Re: Foto\'s (eindelijk)

Ja, heb hem nieuw..
Ben er ook erg blij mee..
Was nog aan het twijfelen tussen deze en een Fiat Grande Punto.. Maar dat twijfelen heeft ongeveer 2 seconden geduurt
smile.gif
 

LenK

Forumguru
Re: Foto\'s (eindelijk)

Het is allemaal wel erg so(m)ber voor een topversie.
Alles donker standaardmateriaal, geen sierstripje binnen noch buiten, niks.
Weliswaar leer, maar dan ook weer zonder enig extra, zoals bijvoorbeeld ander stiksel.

Bij €25000+ voor een kleine auto verwacht je toch wel iets meer uitstraling....
 

Jpoers

Lid
Re: Foto\'s (eindelijk)

HELE VERSTANDIG KEUS,

sorry kon niet anders als dat met hoofdletters duidelijk maken, maat van me heeft de grande punto. Een mooie wagen echt waar (zie fotogalerij fabia vs punto) alleen niet echt geheel vrij van fouten. Bovendien ligt de afwerking een stuk lager als de skoda!

Bovendien als je een fabia gewend ben kom je tot de conclusie dat de punto niet uitblinkt in praktische dingen. Zijn bijvoorbeeld bijna (gerust geen) afleg vakken voor mobiele telefoon portomonee of iets dergelijks

Het enige wat ik wel mooi vind is de geintegreede radio met usb en bleutooth, dat werkt echt super! Duidelijk, SMS leest ze zelfs voor. (al is het een beetje gebrekkig wanneer turbotaal word gebruikt), zoiets mag VAG ook wel ontwikkelen geheid dat het op mijn volgende auto dan zit!
 

Fabia

† In Memoriam
Re: Foto\'s (eindelijk)

Mooie bak!!!!!!!!!!! Je moet alleen wel gaan tanken........
 
Re: Foto\'s (eindelijk)

Kijk maar goed.. dat heb ik na het maken van de foto's gedaan.. (op de foto's in de avond is de tank vol..)
cool.gif
 
Bovenaan Onderaan