[Fabia1] Eindelijk is het zo ver

Eindelijk is het zo ver de fabia is vandaag afgeleverd en ik mag hem vrijdag gaan ophalen hier al 1 foto de rest volgen nog dat er meer plaats is voor er te nemen
yeah.gif
 

Bijlagen

  • 45340-mijn toekomstig vervoersmiddel.JPG
    45340-mijn toekomstig vervoersmiddel.JPG
    41,1 KB · Weergaven: 15

Okki

Donateur
Re: Eindelijk is het zo ver

Gefeliciteerd, ik ben nog steeds in onderhandeling met de baas.....
 

vdijk

Lid
Re: Eindelijk is het zo ver

ik was op 8 jan akkoord gegaan met de offerte van de leasemaatschappy en dacht dus over 8 weken ook mijn auto te kunnen ophalen. Bleek dat er weer een nieuw formulier getekend moest worden en daar gaan weer 2 weken die ik langer moet wachten
 

Okdas

Nieuw lid
Re: Eindelijk is het zo ver

Gefeliciteerd! Ik heb ook 4 jaar in een Fabia gereden. Prima wagen. (Maar de Octavia biedt toch wel wat meer comfort)
 
Re: Eindelijk is het zo ver

dank je iedereen voor jullie reactie zal jullie alles meedelen hoe het is verlopen de eerste ritten en uiteraard foto's komen er ook nog aan
cool.gif
 
Re: Eindelijk is het zo ver

hier en reactie van de wagen als beloofd rijd heel goed schakelen is ook soepel en kort aleen 1 minpuntje het verbruik ligt op het momment wat hoog gemengt snelweg en stad en goede 7,8 liter en dan heb ik op de teller en 240km gereden is dat de normale verbruik voor en 1.2 12v of ga die nog zuiniger worden naargelang het einde naderd van het inrijden? heb nu al bijna 800km gereden in totaal
 
Bovenaan Onderaan