[Fabia1] Eindelijk eens een foto

ajuin

Nieuw lid
Bij deze ook eens mjn wagen voorstellen:

Fabia Combi 1.4 TDI (51kw)
zwarte uitvoering, met extra getinte ruiten
duotoon interieur, om het zwarte te doorbreken
full option

Gekocht bij Thuy (Deurne, BE)



Eerste ervaringen: super!!! Lekker ruim, lekkere motor, zalige wagen, prima garage/verkoper, geluidsinstallatie is super, etc. Kortom: een zeer tevreden klant! :489:



Als fotograaf wil ik altijd eens goede foto's nemen, maar tot nu toe er nog niet van gekomen. Dan maar van de vuile wagen op locatie eens een foto genomen:

skoda.jpg


Er zal wel eens een goede fotosessie uit komen, maar momenteel is dit het...




ps: enige dat ik ondervind, is dat de warme lucht van de motor eigenlijk de wagen in wordt geblazen via de luchtcirculatie, althans komt er toch zeer vaak warme lucht uit, zonder dat de blazer aanstaat. Mag dat?
 

robbiebee

Actief lid
ziet er goed uit, ik zit nu op mijn fab combi te wachten (zwart, LM 15 inch).
Lat nog ff een paar kiekjes zien , al is het alleen al om mij lekker te maken

Groeten Rob
 

Boet

Actief lid
Nette kar!

Wat betreft die warme lucht; geen idee. Wanneer treedt dat op? Lang stilstaan in de zon, filerijden...?
 

ajuin

Nieuw lid
Inderdaad, hoewel het geen recente uitvoering is, blijft ie het toch maar doen, daarom heb ik hem ook gekocht. Uiteindelijke keuze ging tussen deze, of de laatste nieuwe Suzuki... Wel, toch heb ik hiervoor gekozen...


Intussen hebben al mensen gedacht dat het een Mercedes was, nog anderen een Alfa Romeo. Pleit toch voor het bakje he. Bedankt voor de complimentjes.


Foto's heb ik nog wel, maar daar zie je het vuil echt op liggen, dus het posten niet waard.


Wat betreft de warme lucht: dit is vrijwel altijd, maar als je optrekt, krijg je nog meer. Ik denk dus dat ergens de warmte van de motor door de ventilators komt. Leuk in de winter, maar in de zomer met airco, denk ik dat je dan toch rendementsverlies krijgt ???
Eigenlijk denk ik wel dat dit iets normaals is, maar ik vraag het toch eens aan de experts.
 
Wat betreft de warme lucht: dit is vrijwel altijd, maar als je optrekt, krijg je nog meer. Ik denk dus dat ergens de warmte van de motor door de ventilators komt. Leuk in de winter, maar in de zomer met airco, denk ik dat je dan toch rendementsverlies krijgt ???
Eigenlijk denk ik wel dat dit iets normaals is, maar ik vraag het toch eens aan de experts.

Heb ik bij de mijne geen last van.

heb mijn fabia trouwens ook bij Thuy gekocht.

Kvind het wel soms kut om een Fox als vervangwagen mee te krijgen, want die zetels zijn echt zo bar slecht he.
 

ajuin

Nieuw lid
Ik ben echt vol lof over Patrick, de verkoper. Maar inderdaad, die Fox'jes als vervangwagen moeten ze dringend wegdoen...
 
Ik ben echt vol lof over Patrick, de verkoper. Maar inderdaad, die Fox'jes als vervangwagen moeten ze dringend wegdoen...

Wie is Patrick? Ik ben al die mannen hunnen naam al vergeten :S.

Ik denk dat de skodaverkoper op conge was toen ik de mijne kocht, en ik had diee "rosse" die normaal VW's verkoopt.
 

ajuin

Nieuw lid
En ik kan al naar de garage...

Taxi Marcel besloot van de voorrangsregels te negeren en me aan m'n wiel (aan bestuurderszijde) achteraan te rammen. Veel blutsen, verf weg...


En nu maar hopen dat m'n wiel, en nog meer, de as niet geraakt is, want dat merk je dan weer pas maandan later... :(




************ censuur********* :biggthumpdown:
 

Fabia

† In Memoriam
Dat is erg balen voor je. Ik hoop dat de schade meevalt. Laat de wagen goed nakijken door je garage.
 

purk

Senior Member
laat de airco eens uitlezen door de dealer, ik denk dat je een tempratuursregelklep ( motor ) defect hebt!!
 
Bovenaan Onderaan