Fabia1 combi

ebosch

Lid
Zal hier een draadje openen over mijn Fabia,

Ga nu een keer proberen niet te veel te verbouwen aan de auto, aangezien mijn vorige auto,s altijd wel flink verbouwd waren.

Plannen met de skoda.

Verlagen. schroefset ligt al klaar kw variant 2
Dikke set velgen. BBS RH Schmidt Porsche

Hier nog een foto van de skoda.

de skoda
IMAG0059.jpg

turboturbo

Forumguru
Ben benieuwd! Als het niet mooi wordt, kunnen we in ieder geval zeggen: 'gelukkig hebben we de foto's nog' :laugh: ;)

Glenn

Actief lid
Dat gaat er goed uit zien
Je plannen brengt wat herinneringen boven
Zal de foto’s eens zoeken

Zonder er veel aan te doen kan het er zo uit zien

24onebd.jpg

ebosch

Lid
Ik denk dat het wel goed gaat komen.
Als hij ieder geval maar een stuk omlaag gaat zou al een hele verbetering zijn.
Van het weekend proberen om de schroefset eronder te steken.

Hier nog een foto van mijn vorige VAG groep auto.
Erwin_09.jpg

Gr Erwin

Bijlagen

• IMG_3105.jpg
    IMG_3105.jpg
    31,8 KB · Weergaven: 97

Cordoba

Forumguru
Mooie plaatjes van de kever: inclusief 'antenne' op het rechterspatbord, om te kunnen zien waar het spatbord zich precies bevindt.
Wat zit er trouwens op de luchtinlaat boven de motorklep.

ebosch

Lid
Thnx voor de reactie,s over de kever. Is nu ongeveer 1 jaar weg maar mis hem wel een beetje hoor, heerlijk om in de zomer mee te cruisen.

@ Hetzer
De kever moest plaats maken voor een motor, vandaar dat hij moest gaan. Onderhoud viel mee om de 2 jaar apk en 1x per jaar een beurtje.

@Fabia
Comfort kent de de kever niet. Verlaagde vooras en geen schokdempers van voor. Echt stuiteren het enigste dat veerde waaren de stoelen

@Cordoba
Wat op het spatbord zit is geen antenne maar een parkeerhulp, kan je ook een vlaggetje aan hangen.
Op de achterkant zit een skidrager.

Gr Erwin

Cordoba

Forumguru
@ebosch: ik weet dat het is om de afmeting van de auto te bepalen bij het parkeren, vandaar dat ik ook antenne tussen ' ' had geplaatst. Mijn vader had ook zoiets op zijn Kever uit '58.

ebosch

Lid
Jaja het is gelukt de schroefset zit eronder. Alleen nog even uit laten lijnen.
Voor mag hij nog iets zakken heb nog 1,5cm draad over. Achter ligt hij al op z,n laagst.
fabiakw.JPG

ebosch

Lid
Een sluipende kat,, hmmm ja dat kan zomaar. Net nog een setje xenon 6000k gemonteerd. Morgen nog even witte stadslichtjes steken.

ebosch

Lid
Nee de achterste stelring zit er nog tussen, wel de voorkant nog wat naar beneden geschroefd. Nu op zoek naar een sete 17" velgen.

ebosch

Lid
Nieuwe velgen

Zo vandaag nieuwe banden om me velgen laten leggen. Het zijn 17" 7,5J Porsche replica velgen geworden. Van voor mag hij nog iets zakken lijkt nu een beetje achterover te hangen.

Zal nu geen grote verandringen meer doen aan de skoda, wil nog een paar kleine dingen doen zoals: speakers achterin, bekerhouder naast de radio, en zijpaneeltjes in de kofferbak, heeft iemand van de laatste 2 een onderdeel nr en prijs?

turbokw.JPG

Bovenaan Onderaan