Fabia is binnen! Niet helemaal vlekkeloos.

Nou, vrijdag de Fabia Combi Greenline opgehaald.

Wat me direct opviel:
- Uiteraard de Amundsen+
- En verrassend: remschijven achter!!!

Bij de dealer bleek alleen dat men de 12v aansluiting in de kofferbak vergeten was.
Ik onderweg naar huis en onderin (1500 toeren), is hij wel erg traag, ik hoop dat dit na het inrijden wat beter wordt, maar goed.
Ik kom thuis aan in de achteruit en wacht op de piepjes van de PDC... Geen piepjes. Dus ik stap uit om eens te kijken naar de bumper, wekt mijn verbazing: Geen parkeersensoren... Ik direct offerte erbij gepakt en ja, daar stonden ze. Direct gebeld. Ja excuses er is denk ik iets misgegaan.
11 oktober had ik al een afspraak staan voor de 12v aansluiting, daar pakken ze ook direct de PDC mee.

Nu na een weekendje rijden, lijkt hij onderin de toeren wat feller te worden. Met 150 km op de teller is er nog hoop. Morgen weer 200 snelweg kilometers voor de boeg. Heb er nu al zin in. Al heb ik toch het idee dat inrijden in de stad beter gaat dan op de snelweg.

Alleen merk ik wel een kraakje links van het stuur in het dashboard op. Hebben meerdere mensen dit "probleem"?

Verder werkt de telefoon perfect en de TMC en het media gedeelte (sd kaart voor muziek) zijn ideaal!
 

RefleCs

Forumguru
Heel veel plezier met je nieuwe faab! Jammer dat het niet helemaal juist is allemaal ik hoop dat het goed en snel wordt opgelost!
 
Komt het kraakje toevallig van het instrumentenpaneel? Dit had ik ook, wordt gewoon verholpen onder garantie en is geen grote klus. Ze waren in de fabriek een bepaalde isolatie tape vergeten ertussen te steken.
 

The bone collector

Senior Member
Het kan gebeuren, maar wel spijtig als je het zelf meemaakt. Een beetje meer aandacht voor een correcte aflevering zou niet misstaan.

Over de trekkracht onderin wordt wel eens meer geklaagd. Het is in feite ook wel een hele kleine diesel, dus erg verwonwonderlijk is het niet dat er weinig koppel beschikbaar is zonder de optimale werking van de turbo.
 
Bovenaan Onderaan