Fabia III - Miss Einser

Der Einser

Forumguru
Vandaag was het eindelijk zover.
Onder het toeziend oog van onze Forumheld, Forum-spammer, Forumguru, en de enige Rotterdammer die ik als vriend beschouw:D @Corné de Kluijver hebben wij onze Fabia 3 combi EDITION in ontvangst genomen.

We (en vooral miss Einser) zijn er verschrikkelijk blij!!

Hij rijdt heerlijk en er zitten heel wat leuke features op. Tevens nog wat leuke accessoires mee besteld.

De komende week wordt erg druk met het wisselen van de wielen, KW set, verlichting en nog wat extra wijzigingen aan de nieuwe Faab.

Nu even de vraag aan @Corné de Kluijver de foto's erop te zetten ;)
 

Der Einser

Forumguru
Vergeet ik helemaal de specs van de auto:

Skoda Fabia 3 combi EDITION
1.2 TSI
90pk handgeschakeld
EDITION pakket met allerlei opties.
Extra opties:
Licht & zichtpakket
Navi Amundsen
DAB +
Verstelbare stoelen
Parkeersensoren achter
Climat control
Fixeerset
Bodemplaat
Type aanduiding verwijderd
Luxe kentekenplaten
Reclameloze kentekenplaathouders
Etc etc.
 

CDK

Forumguru
Uiteraard ook nogmaals van harte gefeliciteerd met jullie prachtige auto, het is echt een plaatje en dat gaat alleen nog maar mooier worden met alle mooie plannen die je nog hebt :jaja:
 

Der Einser

Forumguru
Mooie Fabia :thumbsup:

Maar .......................................................................... wat staat ie hoog zeg.

Niet normaal hè!
Het gapende gat tussen wiel en wielkast is absurd inderdaad.
Gek genoeg vind ik de hoogte van de voorbumper tot grond wel meevallen.

Maar,....... Wees gerust @ertromp zaterdag staat er al een bezoekje aan @Antera op de kalender.
Dan gaat de Fabia dichter naar moeder aarde.
 

Altos

Banned
Kijk, daar issie dan!
Gefeliciteerd jullie beiden en ik wacht graag op de foto's met de aanpassingen.
Veel plezier ervan!
 

Cordoba

Forumguru
Voor de eerste keer dat ik foto's van een F3 in deze kleur zie, in ik moet zeggen: dat ziet er prima uit meneer en mevrouw @Der Einser :thumbsup:
Ik zou deze velgen niet gekozen hebben, maar bij deze lakkleur staat het verrassend (voor mij) goed. Als Antera er nog een paar zakken Brabants zand in legt, komt het helemaal goed.:cheer:
 

Vlokkie

Senior Member
En daar is ie dan, mooi hoor! Eindelijk weer eens geen race bleu:D
Maar wat staat ie hoog op z'n pootjes zeg:nailbiting:

Ben erg benieuwd naar je projecten van de week! Ik heb mijn afspraak met @Antera ook zaterdag, misschien komen we elkaar daar nog wel tegen!
 
Bovenaan Onderaan