Fabia III Combi - 1.4TDI DSG - In bestelling

Volgende nieuwe lease-auto is in bestelling en wordt naar verwachting geleverd eind april:

Fabia III Combi - 1.4TDI DSG7 - Style Businessline
Black Magic Mica lak / Beige-zwart interieur
Panoramadak + Zilveren dakrail
Sportpakket
Clubber 17" velgen

Verder: Dorpellijsten Fabia met zwart/alu inleg, rubberen kofferbakmat, smartphonehouder, reservewiel :)..

Dit wordt mijn eerste Skoda, ik ben tot deze keuze gekomen doordat ik de volgende criteria had: Stationwagon, Automatische transmissie, Diesel, Budget<30k. In oriëntatiefase ook naar de Octavia Combi gekeken echter zat dit model met enige opties niet binnen het budget, zodoende voor een zeer complete Fabia gegaan! Een wagen met m.i. een behoorlijke ruimte, mooi design en prettig rijcomfort.

Bijgaand nog enige afbeeldingen vanaf de Skoda site.
FabiaExt.jpg FabiaInt.jpg

Update: vandaag even bij de dealer geweest (TB, Breda). Auto is inmiddels geleverd, as donderdag mag ik 'm ophalen!

Informatief is het interieur zwart/grijs in tegenstelling tot eerder bericht omdat de beige/zwarte combi niet mogelijk is met het sportpakket. Ik ben er iig erg tevreden mee:)!

Bijlagen

• image.jpeg
    image.jpeg
    1,9 MB · Weergaven: 50
Afgelopen donderdag de auto opgehaald bij TB Skoda te Breda.

Alles compleet en naar wens gegaan, nette/verzorgde service bij de dealer.

Ben erg blij met de auto, rijdt super! Vooralsnog 500km op de teller dus nog even inrijden:)..

Bijlagen

• image.jpeg
    image.jpeg
    1,2 MB · Weergaven: 38

Kogamyata

Senior Member
Weet iemand of met dit nieuwe 1,4 tdi model de EGR en binnenventilatorproblemen zijn opgelost? En... wat is er nog meer gewijzigd/verbeterd?

Bovenaan Onderaan