Lammetak
Lid
Volgende nieuwe lease-auto is in bestelling en wordt naar verwachting geleverd eind april:
Fabia III Combi - 1.4TDI DSG7 - Style Businessline
Black Magic Mica lak / Beige-zwart interieur
Panoramadak + Zilveren dakrail
Sportpakket
Clubber 17" velgen
Verder: Dorpellijsten Fabia met zwart/alu inleg, rubberen kofferbakmat, smartphonehouder, reservewiel
..
Dit wordt mijn eerste Skoda, ik ben tot deze keuze gekomen doordat ik de volgende criteria had: Stationwagon, Automatische transmissie, Diesel, Budget<30k. In oriëntatiefase ook naar de Octavia Combi gekeken echter zat dit model met enige opties niet binnen het budget, zodoende voor een zeer complete Fabia gegaan! Een wagen met m.i. een behoorlijke ruimte, mooi design en prettig rijcomfort.
Bijgaand nog enige afbeeldingen vanaf de Skoda site.

Fabia III Combi - 1.4TDI DSG7 - Style Businessline
Black Magic Mica lak / Beige-zwart interieur
Panoramadak + Zilveren dakrail
Sportpakket
Clubber 17" velgen
Verder: Dorpellijsten Fabia met zwart/alu inleg, rubberen kofferbakmat, smartphonehouder, reservewiel

Dit wordt mijn eerste Skoda, ik ben tot deze keuze gekomen doordat ik de volgende criteria had: Stationwagon, Automatische transmissie, Diesel, Budget<30k. In oriëntatiefase ook naar de Octavia Combi gekeken echter zat dit model met enige opties niet binnen het budget, zodoende voor een zeer complete Fabia gegaan! Een wagen met m.i. een behoorlijke ruimte, mooi design en prettig rijcomfort.
Bijgaand nog enige afbeeldingen vanaf de Skoda site.