Fabia II motorcode BXW thermo switch - Radiateur fan slaat niet aan

Goedemiddag,

Ik zit met het volgende:

Nadat ik het thermostaathuis van mijn skoda fabia II (motorcode BXW) heb vervangen (lekte koelvloeistof) viel het me op dat bij langdurig in stilstand op verhoogd toeren draaien mijn radiateur fan niet aanslaat.
Tijdens deze actie heb ik 105 graden gemeten op de de OBDII uitlezing. Ik weet het niet zeker maar ik denk dat je dan de temperatuur sensor in het thermostaathuis uitleest.
105 graden lijkt mij al redelijk hoog. Bij welke koelwater temperatuur brand het rode koelvloeistof lampje op je dashboard?

Ik heb vervolgens de connector van de thermoswitch op de radiateur losgehaald en overbrugd. De fan gaat dan lopen.
De fan heeft twee standen. Als ik de tweede stand overbrug gebeurd er niets. Moet je beide tegelijk overbruggen om de hoge stand te activeren?

Ik denk dat de thermoswitch het begeven heeft maar bij welke koelwater temperaturen zou de fan moeten aanslaan? Kan er nog zoveel temperatuur verschil zitten tussen de locatie van de sensor in het thermostaathuis en de thermoswitch dat de fan nog niet hoeft aan te slaan? Thermostaat doet wel zijn werk want aansluitingen radiateur (in/uit) worden warm/heet.
 
Bovenaan Onderaan