Fabia II Greenline besteld

cali05

Forumguru
Hallo,
Zojuist onze octavia combi van 2008 ingeruild op een Fabia II Greenline. Levering midden juni:
Optie:

1. Vakje onder bijrijderstoel
  2. Vaste trekhaak
  3. Climatronic
  4. Pioneer 9210 Navigatie/radio/cd met ipod aansluiting i.p.v. Amundsen
  5. Leren bekleding volleder (Truffle Brown), zwarte stiksels
  6. Stoelverwarming voor
  7. Maxidot
  8. Black magic mica lak
  9. Klein lederpakket
  10. Gordijnairbags (kaartleeslampjes etc)
  11. Middenarmsteun voor
  12. Sunset
  13. Zwarte dakrailing.
Nu rustig nog met deze op vakantie. Heb overigens een mooi setje winterbanden (2007)te koop voor een octavia.

Een goedkope auto in gebruik met leuke uitrusting. :24:

groet
CJ

Hetzer

Forumguru
Ik heb je discussie verplaatst naar de rubriek "mijn auto"

overigens een mooie configuratie, dat leer moet inderdaad ook erg mooi er gaan uitzien, ik ben nu al benieuwt naar het resultaat

@cali05

Gefeliciteerd met je aankoop! Mooie specificatie...
Vandaag komt in mijn auto ook de Pioneer AVICF 9210 BT navigatie, ik zag dat jij daar ook voor hebt gekozen. Ik ben benieuwd hoe dit systeem werkt (heb het namelijk niet werkend in een auto gezien).
Succes met het lange wachten....

cali05

Forumguru
@dadara.
Ik ben erg benieuwd hoe de Pioneer bevalt. Op papier is het een fantastisch apparaat en zowel in geluid als navi beter dan de Amundsen. Helaam in combinatie met een Iphone. Pioneer (met hardeschijf) was vrijwel net zo duur als amundsen met MDI , kaarten Europa en nog wat zaken.

Ben dus erg benieuwd naar je gebruikers ervaringen.

cali05

Forumguru
Heb nu zo'n veertien dagen terug een fabia greenline besteld. Zie eerste post. Momenteel rijd ik nog in mijn octavia van 2008 en kijk rond naar greenline combi's als ik door Nederland rijd. Regelmatig denk ik: "wat heb ik eigenlijk een lelijk autootje besteld". :)
Geen spijt want soms koop je een auto vooral met je verstand en laat je je verleiden door o.a. je partner om vooral op de maandelijkse kosten te letten. Let wel ik vind de Greenline prima rijden en prima als je er in zit, maar als ik 'm naast de octavia zet dan waardeer ik de octavia steeds weer qua lijnen en vorm. Kortom. Wat moet ik wennen dat ik over een tijdje in een fabia in plaat van een octavia combi rijd.

Bovenaan Onderaan