Fabia Greenline Uitdraaitjes.

Aangezien ik zo'n handig apparaatje heb. En ik graag experimenteer ga ik proberen om mezelf wat bij te brengen over het ophalen van data en dan weergeven.

Mijn eerste vangst is een koppel en vermogen grafiek opgenomen in z'n 3de versnelling. Let wel het koppel en vermogen klopt niet want ik had blijkbaar wat verkeer afgesteld. Maar voorlopig is het wel een mooie indruk van de grafiek zoals hij hem neerlegt op het toerental (dat klopt wel). Ik ben benieuwd of andere mensen ook van die uitdraaien hebben. Of kunnen maken. Ik ga iig eens flink aan de slag er mee.

Fab 1.2tdi greenline indicatie Koppel en Vermogen.jpg
pencil.png
 

Noord26

Forumguru
Ik ben benieuwd wat voor standaard vermogen en koppel er uit komt rollen eigenlijk. Heb ergens anders gelezen (hier op het forum) dat iemand zijn Ventura tuning had laten meten (met en zonder) en dat er zonder Ventura al 81 pk ipv 75pk uit kwam.
 

laagvlieger

Forumguru
Ik ben benieuwd wat voor standaard vermogen en koppel er uit komt rollen eigenlijk. Heb ergens anders gelezen (hier op het forum) dat iemand zijn Ventura tuning had laten meten (met en zonder) en dat er zonder Ventura al 81 pk ipv 75pk uit kwam.

En het koppel was zelfs 202 Nm. Het is bekend dat TDI's wat meer vermogen hebben dan dat er opgegeven wordt, maar het kan evengoed liggen aan een iets te positieve rollenbank.
Ik weet van een kennis van me, die zijn 1.2 TDI heeft laten testen, dat het maximale koppel (weet niet meer hoeveel, duidelijk meer dan 180Nm) niet bij 2.000 tpm vrij kwam maar bij 2.200. Bij Quest85 zit die op 2.100 tpm.
 
Bovenaan Onderaan