Fabia GreenLine aanpassingen

Ondertussen zijn de meeste onderdelen al binnen en ben ik alleen nog wachtende op de anti-slipmatjes voor in de vakjes/bakjes/bekerhouders die onderweg zijn vanuit Hong Kong.

Afgelopen donderdag was een nieuwe wiellager ook binnen (voor de andere auto, Kia Rio). Mooi moment om alles tegelijk te monteren en de dozen in huis eens op te ruimen.

De wiellager was een uurtje werk en koste me 30 euro, vorig jaar de andere kant laten vervangen in de garage (120 euro). De garage had pas volgende week tijd, dus dan maar zelf eens aan de slag met een snelcursus youtube filmpje :). Goed te doen zonder bijzondere gereedschappen. Project geslaagd en weer een stille auto!

Maar goed het is een Skoda forum. Hier de foto's van de huidige aanpassingen alvast:

Autosleutelhoesje
WP_20150730_004.jpg

Zonnebrilhouder WP_20150806_001.jpg

Dorpelstrips en rubberen matten (voor de winter)
WP_20150807_001.jpg

WP_20150807_002.jpg
WP_20150807_003.jpg
WP_20150807_004.jpg

Rubberen mat (blijft erin) en bumperstrip WP_20150807_005.jpg

met klep dicht WP_20150807_006.jpg

Joske

Forumguru
mooie updates! :thumbsup:

ik wil dat hoesje voor de sleutels van onze Faab ook bestellen, ik heb er gezien bij Aliexpress aan 1 dollar het stuk incl. verzending. Is het ook zo eentje? Hoe is de kwaliteit? :)

Deze was 4,95 euro (incl./geen verzendkosten) bij autosleutelhoes.nl. (vele kleuren) Komt in een enveloppe met de postbode. Geen idee of het dezelfde kwaliteit is als bij aliexpress, maar voor een dollar kun je het uiteraard proberen natuurlijk. :thumbsup:

Hij zit perfect. zwakste punt zal de randen zijn waar de sleutel openklapt. Dit is een behoorlijke lengte waar geen zijkant zit.

Dat vermoeden heb ik ook. het risico op overschot verrekenen ze dan in hun prijs.

Achja, had snel iets nodig. Stond regelmatig met de Seat sleutel (van schoonouders) voor de auto. Met het gevolg dat ik weer naar binnen kon om de juiste sleutel te zoeken.

oco1979

Forumguru
Ook zo hoesje gekocht voor sleutels.
Zelfde website besteld NL
had ze liever strakker gespannen gehad voor er rond.
nogal losjes :deuk: ben hier aan wat anders te denken,zal het deftig houden :bloos:
kwaliteit zal het nog uitwijzen

Bovenaan Onderaan