roylemmens
Lid
Ondertussen zijn de meeste onderdelen al binnen en ben ik alleen nog wachtende op de anti-slipmatjes voor in de vakjes/bakjes/bekerhouders die onderweg zijn vanuit Hong Kong.
Afgelopen donderdag was een nieuwe wiellager ook binnen (voor de andere auto, Kia Rio). Mooi moment om alles tegelijk te monteren en de dozen in huis eens op te ruimen.
De wiellager was een uurtje werk en koste me 30 euro, vorig jaar de andere kant laten vervangen in de garage (120 euro). De garage had pas volgende week tijd, dus dan maar zelf eens aan de slag met een snelcursus youtube filmpje
. Goed te doen zonder bijzondere gereedschappen. Project geslaagd en weer een stille auto!
Maar goed het is een Skoda forum. Hier de foto's van de huidige aanpassingen alvast:
Autosleutelhoesje
Zonnebrilhouder
Dorpelstrips en rubberen matten (voor de winter)
Rubberen mat (blijft erin) en bumperstrip
met klep dicht
Afgelopen donderdag was een nieuwe wiellager ook binnen (voor de andere auto, Kia Rio). Mooi moment om alles tegelijk te monteren en de dozen in huis eens op te ruimen.
De wiellager was een uurtje werk en koste me 30 euro, vorig jaar de andere kant laten vervangen in de garage (120 euro). De garage had pas volgende week tijd, dus dan maar zelf eens aan de slag met een snelcursus youtube filmpje

Maar goed het is een Skoda forum. Hier de foto's van de huidige aanpassingen alvast:
Autosleutelhoesje

Zonnebrilhouder

Dorpelstrips en rubberen matten (voor de winter)

Rubberen mat (blijft erin) en bumperstrip

met klep dicht