Fabia gl opgehaald.

Green

Actief lid
Geachte medeforumers!!!

Vanochtend was de grote dag.
We hebben onze fabia greenline combi opgehaald bij de dealer.
Gelijk even een eindje gereden en wat een comfort,niet om onze vorige auto aftekraken(107).
Maar wat een rust en rijk uitgevoerde auto is dit.
Opzich vindt ik het wel grappig,men leest her en der in testen ,gebruikservaringen etc,dat de auto als lawaaiig en rumoerig wordt omschreven.
Bij ons is het juist andersom,wat een rust in de auto!!!,zo zie je maar dat elk individu het anders beleefd.

Ik ben momenteel het instructie boekje aan het uitspitten(het is toch rustig op het werk),en opzich wijst alles zich vanzelf.

Toch een vraagje? Zit er standaard corner verlichting op fabia,s greenline,of is dit een optie meeruitvoering?
En evt hoe is dit intestellen !!

Vanochtend gelijk een update cd rom besteld voor de skoda admudsen .Cd die er nu inzit is nog van 2010!!!!,is ondertussen behoorlijk wat veranderd.

Staat de straat van mijn schoonmoeder bv niet eens op!!!(twijfel nog of dit een voor of nadeel is:maakmegek:)

We houden jullie op de hoogte van alle belevenissen met de fab.:D

Joske

Forumguru
Super!

Proficiat! :thumbsup:

meer foto's zijn steeds welkom :D

volgens mij moet de cornerverlichting wel te activeren zijn mits VCDS.. :pieker: @Antera (Breda) of @ertromp (Apeldoorn)

Ridley

Forumguru
Welkom en mooi dat je zo tevreden bent die eerste meters al. Cornerverlichting op F2 zal waarschijnlijk niet werken, hier moet je namelijk een aparte module voor hebben die niet in de F2 is geleverd.

De mijne (1.2 tsi) heeft ooit bij @Antera aan de pc gehangen en er waren warempel 2 instellen te veranderen :(

Falcon

Donateur
Zover ik weet was het alternatief om dan de mistlamp voor aan te zetten ipv de missende cornermodule.. zo kan dat ook op een prefacelif Octavia 2 als ik mij niet vergis.

Welkom! En geniet van die mooie fabia!

rikusples

Senior Member
Heel veel fijne km's toegewenst.
In de 2 fabia's dynamic zat wel corner verlichting.
Dat is soms heel prettig.

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan