Fabia drive

bing69

Actief lid
Sinds jl donderdag mijn bijna 10 jaar oude fabia automaat vervangen door een Fabia drive.

Er is veel veranderd in 10 jaar. Mijn auto nooit mooi gevonden maar hij reed fijn. Deze vind ik ook nog mooi!!
Standaard zat er geen Skoda Connect bij (voorraad model met 1200 moter)
Echter na een dag terug geweest en de auto wordt binnenkort om gebouwd zodat skoda connect ook werkt!
Hulde aan de dealer!!
 

Rosinfield

† In Memoriam
Gefeliciteerd! Ik krijg de mijne volgende week. Er zit wel Skoda Connect op maar ik denk niet dat ik het ga activeren. Tenzij iemand me kan overtuigen van de toegevoegde waarde tov het sneller leeglopen van mijn telefoon
 

bing69

Actief lid
Het is het eerste jaar gratis, is het echt onmisbaar dan kan het verlengd worden en anders....
Vind het wel jammer dat de Smart-Link niet standaard geactiveerd is. Was wellicht nog leuker. Maar 233 euro's was een beetje overdone.
Neem aan dat jij de 3 cilinder krijgt? Heb er mee proefgereden en liep erg fijn. Maar ja toen kwamen ze met het voorraadmodel met wat korting...
 

Rosinfield

† In Memoriam
1.0 idd. Ja die korting kreeg ik ook. Het zou ook een voorraadmodel zijn maar dat bleek niet te kloppen (gloednieuwe verkoper). Kreeg toen ook nog de DAB radio er bij. Idd 1e jaar gratis Skoda Connect. Maar ik houd het maar meteen voor gezien denk ik. Zie er niets interessants in
 

bing69

Actief lid
Gisteren zou mijn "Skoda-Connect" ingebouwd worden. Zwart op Wit.
Na inbouwen bleek er "Mijn Skoda" in gebouwd te zijn.
Voor zover ik kan beoordelen zit daar wel degelijk verschil in.
Maar weer een mailtje gestuurd....
 

jeroen3277

Senior Member
Inderdaad. Ook ik heb Skoda Connect in een Kodiaq. Ik vraag me echt af welke meerwaarde er t.o.v. Google Maps and Android Auto in zit.
 
Bovenaan Onderaan