Fabia Combi II 1.2tsi Ambition 63kW

Ik ben nieuw op dit forum, rij zakelijk een VW Passat 2.0 TSI DSG Full Option en voor de fun een MG F 1.8i VVC. Gisteren wegens de tweede gezinsuitbreiding gekozen voor een Skoda Fabia Combi 1.2TSI (63kW) Ambition met de volgende opties:

Dynamic pakket
Style pakket
Anthracite Grey metallic lak
AUDIO PAKKET PLUS (was verplicht bij het Dynamic pakket)
KLEIN LEDER PAKKET (was verplicht bij het Dynamic pakket)

Dat met die pakketen snap ik niet echt bij Skoda, maar goed, die bestelling is inmiddels door en nu moet ik zo'n 12 weken wachten, verwacht ik. Daarna wil ik nog wel wat zaken aanpassen of toevoegen aan deze nieuwe aanwinst:

- PDC middels een kitje wat ik eerder heb gebruikt, waarbij niet geboord hoeft te worden in de bumper.
- Bluetooth handsfree middels een Parrot CK3100
- Misschien een aftermarket radio met navigatie zoals de Zenec incl. achteruitrij-camera (zoals ik nu ook in mij cc heb, erg makkelijk)
- Als ik wat meer km's erop heb zitten: misschien chiptuning. Ik weet alleen nog niet hoe, want lees dat JD engineering als beste wordt aangeschreven en zonder powerboxen werkt, maar op deze motor werkt hij volgens mij wel met een powerbox. Gebruikt hij dan de Ventura powerbox?

Andere tips?

Hetzer

Forumguru
Welkom op het forum, de pakketten bij Skoda zijn idd soms wat vreemd, dat is in het buitenland vaak anders, daar kun je vaak alle opties los bestellen.
Fijne motor heb je gekozen, heb zelf net de koop gesloten voor 7 weken oude demo met dezelfde motor, rijd echt superlekker

Hij is binnen! Het is nu donker, maar zal foto's maken zodra het licht is. Hij rijdt in ieder geval lekker en nu moet ik alle "tweaks" nog eraan doen, zoals ik eerder had aangegeven. Tips zijn uiteraard altijd welkom!

Hoeveel km's is verstandig om op de teller te hebben, voordat ik ga chiptunen?

En hierbij de foto's:

Foto-3NJZFNT6-D.jpg

Foto-NDPQ3UNE-D.jpg

Foto-GNP3U4IR-D.jpg

Bovenaan Onderaan