Fabia Combi greenline

corsaar

Senior Member
Ach ja gelijk heb je : Ik heb het ook geprobeerd een jaar lang in zo,n klein auto,tje
rondgereden, ik voelde me er zeer onprettig bij , maar al de mensen voor en achter mij straalde van blijdschap en trots. Ik kocht toch maar weer een grotere (yeti) auto
duurder maar gelukkiger.(een Fabia Combie valt niet echt onder de kleine auto,s)

quorumz

Actief lid
@van der P: dat met de tussensprintjes heb je ook helemaal gelijk in, dat probeer ik ook aan mijn vrouw te vertellen. 0-100 zo snel, zij niet ik wel:) (niet voor niets de 2.0 170pk besteld) hmzja nog 2 weken en dan kan ik pas bij de dealer langs heb eerder geen tijd

van_der_P

Senior Member
Iedereen moet een auto kopen naar zijn eigen behoefte. Ik kan alleen voor mijzelf spreken.
Wij rijden niet veel, de Roomster is bijna 3 en een half jaar oud en heeft nu nog geen 29.000 km op de teller. Komt vaak maar 1 X per week van de plaats. En we doen soms 8 weken met een tank benzine. Een auto kost altijd geld of je hem nu gebruikt of niet. En als de overheid mij helpt om de kosten iets te drukken dan ga ik daar graag op in.
Verder rij ik graag in een nieuwe auto, en als straks die Greenline er is, dan zal ik daar net zo trots op zijn, als mijn Roomster.
Voor mij hoeft er geen grote snelle auto voor de deur.

Ener

Nieuw lid
HIJ ISSSSSEEERRRRRRR!!!!!. Vandaag de Fabia opgehaald. En wat rijd dat goed! Ik had echt minder verwacht. Ik ben er dik tevreden over. Gewoon stil, en kan prima mee met het verkeer. Zelfs het duwtje in de rug voel je als je ergens de 1800 toeren passeert. Voorlopig een erg tevreden greenline eigenaar.

Hetzer

Forumguru
ja dat is ook wat mij gelijk opviel ,dat hij hij zo ontzettend stil is, ik ben benieuwt naar jouw foto´s

Bovenaan Onderaan