Fabia Combi Greenline ontvangen

Hoi,

Vandaag heb ik mijn Skoda Fabia Combi Greenline afgeleverd gekregen inclusief diverse toeters en bellen.
De eerste 45 km verliepen prima, maar moet nog wel ff de boekjes doorspitten om alle knoppen etc. te ontdekken.
Zojuist maar ff aangemeld bij dit forum.
Wat is trouwens het verschil tussen de forum groepen Fabia I en Fabia II?

Groet
Johan

memoscan

Senior Member
beste sCoda,
van harte welkom op dit mooie forum, veel sucses met je nieuwe faab, wel een beetje jaloers maar veel veilige kilometers toegewenst.
memoscan

Fabia

† In Memoriam
Welkom op dit gezellige forum. En veel plezier met je FII. Wat is de kleur van je GL, misschien dat ik je nog een keertje spot.

bouwer

Nieuw lid
wanneer heb je hem besteld??? ik heb mijn fabia combi greenline businessline, platin grey 20 maart besteld.. productiedatum staat op week 20.. ben benieuwd.

Kleur is Anthracite grey metallic en heb nog geen foto gemaakt (reed donderdag met een thule imperial, thule ocean 780 koffer en fietsenrek:laugh:)
De greenline heb ik eind november 2011 besteld. De auto was begin april 2012 binnen en is dus 19 april uitgeleverd (had zo'n 30-40 opties/accessoires, dus duurde ff:yeah:).

Canon-Eye

Forumguru
reed donderdag met een thule imperial, thule ocean 780 koffer en fietsenrek
Dat was nou juist een prima reden om toen die foto te maken!
Rechttoe, rechtaan Fabia's kennen we nu wel zo'n beetje (heb ik zelf ook, tenslotte) - iets extra's geeft een welkome afwisseling...

Dat was nou juist een prima reden om toen die foto te maken!
Rechttoe, rechtaan Fabia's kennen we nu wel zo'n beetje (heb ik zelf ook, tenslotte) - iets extra's geeft een welkome afwisseling...

Ik ben niet zo'n fietser dus schaamde me een beetje:grin:.
Als ik weer eens in vol ornaat rijdt zal ik ff een foto maken.

djmshell

Senior Member
Veel veilige km en welkom hier op het forum:

Vraagje: kan het niet goed beoordelen welke velgen het zijn maar het lijkt op zilverkleurige Cigaro's ?????

Staat wel netjes bij de kleur van de faab.

Hoi, het zijn geen Cigaro´s maar Comet´s (205-45 R16)

Hierbij de opties en accessoires bij mijn Fabia Combi 1.2 TDI 75 Pk Greenline Businessline:rockon:

Metallic lak (Anthracite grey metallic) | Licht metalen velgen "Comet" 205/45 R16 | Voorbumperspoiler en Dakspoiler in kleur van de auto | Dakrailing zwart | Dakdragers, zwart | Afneembare trekhaak 13/7 polig | Hulpverenset | Gordijnairbags | Bluetooth handsfree carkit | Instrumentenpaneel met MaxiDOT display | MDI (Mobile Device Interface) Adapterkabel voor usb t.b.v. MDI | Rokerspakket | Sunset, extra donker getinte ramen achter | Zonwering, acherportierramen | Voorstoelen met massage | Vollederen bekleding, Black | Geperforeerde middenbanen | Verwarmbare voorstoelen | RVS pedalenset | Windgeleiders voor de portieren voor en achter |Thule bagagebox Ocean 780 (470 L) | Dubbele kofferbakbodem | Kofferbakschaal, kunstof | Kledinghanger, aan de voorstoel | Opbergtas | veiligheidstas | Sleepkabel | Portable DVD speler met 7 inch LCD scherm | Koelbox, 15 Liter | Beschermfolie voor op de achterbumper | Mattenset velours antraciet | Schotjes in de kofferbak | 12volt aansluiting in de kofferbak | Fietsendrager voor op de trekhaak voor 2 fietsen | Spatlappen voor en achter | Dorpellijsten zwart met Fabia opdruk

Last resort

Forumguru
Hi sCoda,

Ik lees eens je opties, maar vraag mij zelf af of er nog wel iets bij kan.
Heb je alle mogelijke opties genomen?:)
maar wel een mooie auto.

Gr.
Ps bij welke dealer is de auto gekocht?
Rijnwoud in Rotterdam?

Hi Last resort,

Inderdaad heb ik nagenoeg alle opties en accessoires maar besteld. Moet er wel bij zeggen dat ik de auto lease en eigenlijk een budget heb voor een andere categorie dan de fabia.
De proefrit heb ik bij Rijnwoud gedaan en wou hier ook leasen, echter bleek later dat centraal ingekocht werd. Ik zit nu bij leasemaatschappij Athlon - Dealer Ames.

Gr. Johan

Fabia Combi 1.2 TDI 75 Pk Greenline Businessline
Metallic lak (Anthracite grey metallic) | Licht metalen velgen "Comet" 205/45 R16 | Voorbumperspoiler en Dakspoiler in kleur van de auto | Dakrailing zwart | Dakdragers, zwart | Afneembare trekhaak 13/7 polig | Hulpverenset | Gordijnairbags | Bluetooth handsfree carkit | Instrumentenpaneel met MaxiDOT display | MDI (Mobile Device Interface) Adapterkabel voor usb t.b.v. MDI | Rokerspakket | Sunset, extra donker getinte ramen achter | Zonwering, acherportierramen | Voorstoelen met massage | Verwarmbare voorstoelen | Vollederen bekleding, Black | Geperforeerde middenbanen | RVS pedalenset | Windgeleiders voor de portieren voor en achter | Thule bagagebox Ocean 780 (470 L) | Dubbele kofferbakbodem | Kofferbakschaal, kunstof | Kledinghanger, aan de voorstoel | Opbergtas | Veiligheidstas | Sleepkabel | Portable DVD speler met 7 inch LCD scherm | Koelbox, 15 Liter | Beschermfolie voor op de achterbumper | Mattenset velours antraciet | Schotjes in de kofferbak | 12volt aansluiting in de kofferbak | Fietsendrager voor op de trekhaak voor 2 fietsen | Spatlappen voor en achter | Dorpellijsten zwart met Fabia opdruk

Last resort

Forumguru
Hi sCoda,

Wat was je indruk van Rijnwoud?
Wij vonden het een fijne dealer. Onze Fabia is daardoor ook bij hun besteld.

Gr

Hoi,

Ja prima geholpen. Eén verkoper was wel iets te verkoperig, maar overall was ik tevreden.

Gr.
Johan

Bovenaan Onderaan