Hi Last resort,
Inderdaad heb ik nagenoeg alle opties en accessoires maar besteld. Moet er wel bij zeggen dat ik de auto lease en eigenlijk een budget heb voor een andere categorie dan de fabia.
De proefrit heb ik bij Rijnwoud gedaan en wou hier ook leasen, echter bleek later dat centraal ingekocht werd. Ik zit nu bij leasemaatschappij Athlon - Dealer Ames.
Gr. Johan
Fabia Combi 1.2 TDI 75 Pk Greenline Businessline
Metallic lak (Anthracite grey metallic) | Licht metalen velgen "Comet" 205/45 R16 | Voorbumperspoiler en Dakspoiler in kleur van de auto | Dakrailing zwart | Dakdragers, zwart | Afneembare trekhaak 13/7 polig | Hulpverenset | Gordijnairbags | Bluetooth handsfree carkit | Instrumentenpaneel met MaxiDOT display | MDI (Mobile Device Interface) Adapterkabel voor usb t.b.v. MDI | Rokerspakket | Sunset, extra donker getinte ramen achter | Zonwering, acherportierramen | Voorstoelen met massage | Verwarmbare voorstoelen | Vollederen bekleding, Black | Geperforeerde middenbanen | RVS pedalenset | Windgeleiders voor de portieren voor en achter | Thule bagagebox Ocean 780 (470 L) | Dubbele kofferbakbodem | Kofferbakschaal, kunstof | Kledinghanger, aan de voorstoel | Opbergtas | Veiligheidstas | Sleepkabel | Portable DVD speler met 7 inch LCD scherm | Koelbox, 15 Liter | Beschermfolie voor op de achterbumper | Mattenset velours antraciet | Schotjes in de kofferbak | 12volt aansluiting in de kofferbak | Fietsendrager voor op de trekhaak voor 2 fietsen | Spatlappen voor en achter | Dorpellijsten zwart met Fabia opdruk