Fabia 200+ km p/u

Status
Niet open voor verdere reacties.

Daniel

Lid
Gisteren nog eens gekeken wat ik eruit kon halen /forum/images/graemlins/wink.gif .

zie foto's.

moet er wel bij zeggen dat ik 205 op de teller heb gehaald maar kon er geen pica meer van maken.

Yoooooowwww groeten.

Bijlagen

• 26914-top.JPG
    26914-top.JPG
    94,8 KB · Weergaven: 77

nomad

Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Daniel_Fabia</font><hr />

Ja ja ik weet het,moet mijn ruitensproeier bijvullen.

[/ QUOTE ]
Ach, jij hebt tenminste nog een ruitesproeiertankbijnaleeg lampje. Dat zit niet eens op de O2 /forum/images/graemlins/blush.gif

Heel knap dat je met een 1400 de 200 km/h haal.
Zie wel dat ie dan enorm moet brullen gezien de 6000+ toeren.

Moet je denk ik niet te vaak doen ?

P.s ik heb ook een 1400 en moet hem nog steeds een keer testen qua top (ik ben heel benieuwd)

groeten

IBIFR

met mijn 1.4 16V Mpi haalde ik op mn teller 210.. :0 en vaak genoeg gedaan... maar.. hij zuipt wel dan /forum/images/graemlins/tongue.gif

Ericpeeke

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: IbiFR</font><hr />

Heel knap dat je met een 1400 de 200 km/h haal.
Zie wel dat ie dan enorm moet brullen gezien de 6000+ toeren.

Moet je denk ik niet te vaak doen ?

[/ QUOTE ]

De toerenteller zit nog net niet in het rood /forum/images/graemlins/smile.gif. Ik heb er in ieder geval maar héél af en toe harder dan 140 mee gereden, dus aan mij ligt het niet. /forum/images/graemlins/471.gif

Daniel

Lid
nee heb het ook maar 2x gedaan. ik rijd haast nooit in die auto,alleen mijn vriendin gebruikt hem.

Fabia

† In Memoriam
Euuuh, hoe heb jij die gemaakt. Wil het met mijn Fabia 101pk ook nog een keer proberen, maar dan wel legaal in duitsland. Ben een beetje teveel gehecht aan mijn rijbewijs.

Laus

Actief lid
met de 2.0 zit ik dan iets tegen de 5500 toeren. De koek is wel aardig op dan trouwens. Hij kan tot 6500....alleen daar heeft ie dus niet genoeg kracht/lucht voor.

Maar hoe maak je zo'n foto jo? Met die snelheid een hand van het stuur is niet super veilig.

Frankie

Actief lid
@nomad
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Ach, jij hebt tenminste nog een ruitesproeiertankbijnaleeg lampje. Dat zit niet eens op de O2

[/ QUOTE ]

Dat zit niet op JOU O2 zul je bedoelen /forum/images/graemlins/smile.gif !! Velen hebben dat wel.

Fabia

† In Memoriam
Dat heeft toch te maken met de uitvoering, op een Elegance zit het wel. Ik had een Fabia Elegance en daar zat het op en nu bij mijn Equipe Plus niet. Vind het wel jammer want het was best handig, hoefde je niet onder de motorkap te kijken wanneer je weer door je voorraad heen was.

Octaviarijder

Actief lid
Ik heb met mijn O1 1.6 afgelopen week in Duitsland ook de 200 aangetikt, maar makkelijk ging het zeker niet. Ik vond het zelfs tegenvallen hoeveel moeite ik/de auto er voor moest doen.

Hetzer

Forumguru
gaat inderdaad lastig ,zo'n foto maken met 1 hand aan het stuur !! , ik kom een aantal km tekort voor de 200 , deze foto heb ik vandaag gemaakt met een zwaar beladen auto en de airco vol aan !! niet slecht voor een SDI , alleen ik vraag me af wat de teller afwijking is , ik dacht zo'n 6 tot 8 km/h , dan loopt hij globaal toch nog ruim 170 echte kilometres en dat is veel sneller dan de opgegeven maximale snelheid van 164 km/h!!
Er zit bij mij wel een gesloten sportluchtfliter in de auto . maar ik kan me niet voor stellen dat ik daardoor zoveel sneller rij....
En ja ik reed gewoon vlak op de A-1 in Duitsland

Bijlagen

• 27159-DSC00025 (1224 x 918).jpg
    27159-DSC00025 (1224 x 918).jpg
    53,9 KB · Weergaven: 33

Daniel

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: IbiFR</font><hr />

P.s ik heb ook een 1400 en moet hem nog steeds een keer testen qua top (ik ben heel benieuwd)

groeten

IBIFR

[/ QUOTE ]

En??

RSlogo

Actief lid
Ik denk, maak ook even een fotootje met de wagen van Pa. Die haalt nl. 5500 toeren 280Km/u. Grapje !!!
1761.gif

Bijlagen

• 35971-280km.jpg
    35971-280km.jpg
    9,6 KB · Weergaven: 58

skoda_arjan

Nieuw lid
ik heb een fabia elegance met een 1.4 mpi 68 pk motor, en op de autobahn in duitsland volbeladen 170 kilometer gereden. harder kon echt niet, maar vond het hard zat.

aangezien het topic fabia 200+ (welke gaat dat halen dan?)betreft mag ik eigenlijk nix zeggen... Maar vooruit van de zomer terug uit kroatie ff opengetrokken op de autobahn, volle bak en airco aan 174km (1.4 16v) en nog gas over
smile.gif
maar ik vond het wel hard zat. de echte top ga ik toch niet uitproberen.

Mijn Fabia 1.9 TDi, die ik voor mijn huidige Octavia had, heeft in Duitsland wel eens 207 km/uur op de GPS gedaan. Moet wel zeggen dat ie dan niet heel erg stabiel meer aanvoelde.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan