Fabia 2 korte test

LenK

Forumguru
Op Autoscoops vind je een testverslag. Mag ik het samenvatten als positief maar niet enthousiast.

Let op de laatste regel in het verslag: "Prijzen starten bij 9.790 euro in België en 11.990 euro in Nederland."
Dat is dus 22.5% duurder in NL tov BE. Pfffft.
 
in belgie moet je wel nog inschrijving betalen (auto koppelen aan je nummerplaat) en dat kost tussen de 65 en 5000 euro, afhangkelijk van je moterinhoud/vermogen
 

Swiss

Actief lid
Ga er maar gerust van uit dat die BIV (Belasting Inverkeersstelling) voor zo'n Fabia niet boven de 495 Euro komt (130 PK is zwaarste versie, niet?).
An sich (constructeursprijs) is een wagen in Nederland goedkoper dan in België, het is alleen die verdomde BPM die wagens bij jullie idioot duur maakt. Daarmee vergeleken is onze BIV een lachtertje...

Greetz,
Swiss
 
daar heb je wel een put, tenzij je echt naar auto's met een zware moter gaat kijken, dan kan het prijsverschil ineens gehalveerd worden...
 

zombie

Lid
hé,

weet wel dat het mogelijk is (Europa) dat Nederlanders in België kunnen kopen en omgekeerd.
Hier heeft onlangs een artikel van in Test Aankoop gestaan.
Dit alles mag niet meer kosten dan enkele centen voor een zegel (vignet)
dat bij de Douane kan bekomen worden.
22,5 % is inderdaad wel veel.
 

Mark

Banned
Op Autoscoops vind je een testverslag. Mag ik het samenvatten als positief maar niet enthousiast.

Let op de laatste regel in het verslag: "Prijzen starten bij 9.790 euro in België en 11.990 euro in Nederland."
Dat is dus 22.5% duurder in NL tov BE. Pfffft.

Bij mijn dealer staat de goedkoopste Fabia II net iets boven de 8500€ geprijst.
 
Bovenaan Onderaan