Fabia 2 in het wild

Berry

Senior Member
Vandaag de eerste F2 in het wild zien rijden en wist gelijk waar ik hem kon vinden ook maar even fotootje gemaakt. auto staat sinds 28-03-2007 op kenteken
 

Bijlagen

  • 50864-F2-01.jpg
    50864-F2-01.jpg
    91,5 KB · Weergaven: 76

Jpoers

Lid
Mooie auto
24.gif
 

Berry

Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Dutch4x4</font><hr />

Leusden?

[/ QUOTE ]Yes hoe raad je het
confused.gif
 

Hetzer

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: sador</font><hr />

F2 zou nu al bij de dealer moeten staan.

Kreeg al een uitnodiging

[/ QUOTE ]

Klopt ,ik ben net bij Vepreda in Spijkenisse geweest en ik heb met de F-2 (met 180 km op de teller) gereden, een Ambiente 1.4 16V, en ik moet zeggen dat hij erg lekker rijd en dat hij er in het echt heel leuk uit ziet.

De moeite waard om even bij je dealer langs te gaan.
 

Jpoers

Lid
Weet iemand toevallig of er al ergens een dealer in zuid-west nederlands is die een fabia II sport uitvoering heeft staan. Zowel in Vlissingen als Goes, is deze besteld maar nog steeds niet geleverd.

Staan helaas alleen de "kalere" versies, de ambiente 1.4 16V modellen.
Wil zelf liever een keer heb gereden in de sport uitvoering (helaas diesel, km technische gezien). En heeft misschien iemand al een foto of iets dergelijks van het interieur van de sport, en dan voornamelijk de stoelen, kan daar helemaal niks over vinden.
 

indiana

Nieuw lid
Weet iemand toevallig of er al ergens een dealer in zuid-west nederlands is die een fabia II sport uitvoering heeft staan. Zowel in Vlissingen als Goes, is deze besteld maar nog steeds niet geleverd.

Staan helaas alleen de "kalere" versies, de ambiente 1.4 16V modellen.
Wil zelf liever een keer heb gereden in de sport uitvoering (helaas diesel, km technische gezien). En heeft misschien iemand al een foto of iets dergelijks van het interieur van de sport, en dan voornamelijk de stoelen, kan daar helemaal niks over vinden.

sorry kom bij jou niet uit de buurt maar ik weet niet als jij daar iets aan hebt maar in hengelo(o) goritzlehner staat een fabia 11 1.4 16v sport rood
 

Dutch4x4

Senior Member
Vanmiddag ook even in het wild de F2 bekeken bij S-Point. Helaas, het wordt er in het echt niet beter op. Wat een busje... :(

't Zit wel weer allemaal netjes in elkaar geschroefd, maar de uitstraling kan me op een of andere manier niet bekoren. Ik weet 't, de nieuwe is maar 5 cm hoger dan de oude, maar wat máákt die 5 cm een verschil. Of komt het echt door die hoge schouderlijn?
 
Bovenaan Onderaan