Fabia 1.2 Sprint

Sprint1.2

Nieuw lid
Vandaag mag ik hem ophalen, onze nieuwe Fabia Sprint..
Zaterdag besteld, stond al in voorraad.

Had vorige week mijn Volvo V40 T4 verkocht, verbruik, onderhoud etc werd mij te gortig, wel lekker die 200pk en full options, maar mijn zware rechtervoet zorgde voor een gemiddelde van 1 op 7/8..

Nu eens kijken hoe de 70pk bevalt, de Sprint is lekker compleet,mooi afgewerkt, alleen geen leer/ stoelverwarming, de rest ziet er goed uit! Het verbruik, lage wegenbelasting & verzekering spreekt mij erg aan!

Nog even ergens een Parrot op de kop tikken en zelf inbouwen, dan is het denk ik wel een mooi plaatje.
Alleen die bekleding van de Sprint modellen.. :icon_smile_dead:
maar je krijgt er veel opties voor terug!
 

Bijlagen

  • skoda fabia .jpg
    skoda fabia .jpg
    58,3 KB · Weergaven: 31

mmarechal

Actief lid
Vandaag dus DE dag :laugh:. Veel plezier met jullie nieuwe Fabia en veel mooie kilometers gewenst. Het is inderdaad wel even wat anders dan de Volvo, maar ik denk dat dit merk je zeker zult gaan bevallen.
 

Sprint1.2

Nieuw lid
Haha, dankjulliewel! Moet nog even werken, maar daarna ophalen!
Het is wel onze eerste "nieuwe" auto! er stond 7km op de teller toen ik dinsdag even ging kijken!
Ik ben eigenlijk bij Skoda terechtgekomen door een kennis, die rijdt al een tijdje een Superb, wat een afwerking, mooie bak!
Maar het ziet er zo ontzettend netjes uit, de looks zijn mij wat te lief, maar ach, als ik eens geld overheb kan ik altijd de spoilerset á €1500,- eropzetten (zoals in de accesoirelijst) ;)

Had gewoon snel een goede, betrouwbare en nette wagen nodig, denk dat dit goed is gelukt!

Typeaanduiding etc is eraf gelaten, dus het ziet er strak uit.
Het lijkt trouwens of hij hoog op zijn wielen staat of is dat optisch?

groet,
Mathijs
 

nemo

Senior Member
Hoi! Veel plezier met je nieuwe auto! Ben wel benieuwd hoe de bekleding er uit ziet, als dat zo lelijk moet zijn.. Het klopt dat ie wat hoog op zijn wielen staat. Maar dat rijdt lekker!
 

Sprint1.2

Nieuw lid
Dankjewel! Ik bedoel Style Grey! vind het niet echt mooi, gelukkig zit je op dat gedeelte.
Had liever gewoon zwart gehad.. iig 1 kleur.
ik hou wel van een redelijk stijve auto, maar we zullen zien hoe dit bevalt ;)
 

bobbie

Senior Member
Mooie kleur! ben zelf erg tevreden met deze kleur icm met Style grey! Veel plezier met de Fabia!
 

cvegreen

Forumguru
En , hoe zijn de eerste kilometers verlopen met het wondermotortje HTP , ook al dat verborgen 4de cilindertje ondervonden ? Fabia denkt soms dat zijn auto ergens een verborgen vierde cilindertje zitten heeft . Mijn F1 1.2 6V (54pk) vond ik ook heel prettig , dus het zijn leuke motortjes en met een beetje moeite kan je het verbruik erg zuinig houden ,maar gezien ik in een post van u lees dat je lood in je rechter schoen zitten hebt , zal dat verbruik ook wel wat meer zijn denk ik .
 

Hetzer

Forumguru
leuke auto!!!!!!!!, spoiler set is inderdaad wel mooi, maar ook wel prijzig voor dat zelfde geld heb je ook een volledig leer interieur, misschien voor jouw ook wel een optie, omdat je niet teverden bent over het style-grey interieur
 
Bovenaan Onderaan