fabia 1.2 12v

tinus122

Nieuw lid
gaan hem zaterdag ophalen is een comfort plus met 1.2 12v :rockon:motor en kleur is candy white iemand nog gebruikers ervaring met de 1.2 motor zo dra als hij er is zal er wat fotos van maken en erbij zetten
 

nemo

Senior Member
Welkom!
Wel een beetje afgezaagd een witte! Nee hoor, grapje! Hij is om te kwijlen in candy white!!
6tp6dl.jpg

55qb1y.jpg
 

tinus122

Nieuw lid
bedankt voor het reageren nemo en rijd de 1.2 nog een beetje zuinig of hou je dat niet zo bij ik heb trouwens nog wel de standaart velgen er onder met doppen maar dat maakt me niet zo uit trouwens jouw fabia ziet er wel mooi uit zo
 

nemo

Senior Member
Als je hem rustig in rijdt is ie best zuinig! Met standaard velgen kun je dan wel 650km halen, ik heb zelfs ervaringen gelezen van nog meer.

Ik heb trouwens zelf de stootstrips er op laten zetten, die zaten er (bij mijne, 1.2 drive) niet standaard op.

Sterkte met wachten! Ik kan me nog goed herinneren hoe ik me voelde bij de aflevering :D
 

tinus122

Nieuw lid
ow ok dan heb je de 60 pk versie denk ik ik krijg er 70 als het goed is het is zeker spannend ja, kan nu al niet wachten om de auto de sporen te geven ik hou jullie op de hoogte van mijn ervaringen
 
Bovenaan Onderaan