F2 in Autoweek

tomh

Nieuw lid
Da's idd vlot...6 weken. Zaterdag zeiden ze nog dat het 8 weken zou duren, maar...dat het wel eens sneller zou kunnen gaan...dat klopt misschien dus wel :)

Mijn levertijd werd geschat tussen de 8 tot 10 weken en uiteindelijk is het 11 weken geworden.
 

van_der_P

Senior Member
Verschillen tussen de zelfde auto's blijf je altijd houden. waar dat aan ligt weet ik ook niet.
Mijn baas heeft in 2006 toen hij de concessie in Limburg kreeg meer dan 200 nieuwe bussen besteld allemaal dezelfde. Zelfde uitvoering, model, motor, versnellingsbak, remsysteem noem maar op. En toch loopt iedere bus anders. Dat verschil wordt door het gebruik alleen nog maar meer nu staat er +/- 190.000 km op de teller, in 15 maanden.
 

A.Kosten

Nieuw lid
Ik heb vandaag, 6 weken na 'm besteld te hebben, m'n Fabia HB opgehaald bij de dealer. Elegance uitvoering, antraciet grijs met de lichte Chic bekleding. En hij is mooi!! Ik heb de Halogen projector koplampen met cornering control, achteruitrijsensoren, de Dance radio en het navigatiesysteem van ViaMichelin links op het dashboard. Prachtig... en nu genieten van de opmerkingen hoe mooi ie wel is.
 

joergarms

Senior Member
@ a.kosten, je wilt genieten van de opmerkingen over hoe mooi je Fabia is?? Plaats dan maar snel wat foto's op dot forum, dan krijg je sowieso reacties!!
Veel plezier er van.
 

bing69

Actief lid
Ik heb vandaag, 6 weken na 'm besteld te hebben, m'n Fabia HB opgehaald bij de dealer. Elegance uitvoering, antraciet grijs met de lichte Chic bekleding. En hij is mooi!! Ik heb de Halogen projector koplampen met cornering control, achteruitrijsensoren, de Dance radio en het navigatiesysteem van ViaMichelin links op het dashboard. Prachtig... en nu genieten van de opmerkingen hoe mooi ie wel is.

Gefeliciteerd!!!, denk dat hij op de autolijkt die hier links staat afgebeeld:aangenaam:
 

A.Kosten

Nieuw lid
Bedankt... we zijn ook erg blij met deze auto. Wij hebben voor de Elegance uitvoering gekozen omdat ie zo lekker compleet is. Onze auto is uitgevoerd met het lichte Chic interieur. We waren bang dat met de donkere bekleding en deze kleur auto het misschien een beetje somber/sober eruit zou gaan zien. Ja het is een kwetsbaar interieur en zo zie je dat elk voordeel ook weer een nadeel kent.
 

A.Kosten

Nieuw lid
Het heeft even geduurd maar de eerste foto's zijn geplaatst.
De eerste kilometers zijn ook gemaakt en met de Pasen gaan we er op uit om 'm eens even goed in te rijden.
 

Fabia

† In Memoriam
Kan je gelijk kijken hoe storm bestendig je auto is. Het wordt toch slecht weer met Pasen.
 

A.Kosten

Nieuw lid
hahaha...ik ging 'm vorige week woensdag halen, toen gaf 't KNMI ook al een stormwaarschuwing af. Nou hij ligt volgens mij prima op de weg want ik heb geen last van de wind gehad.
 

A.Kosten

Nieuw lid
Ben weer terug van een rondje Nederland. 1e paasdag naar Emmen gereden vanuit Barendrecht - heerlijk weer gehad en vandaag 2e paasdag over de afsluitdijk weer terug naar huis. Lekker een goeie 600 km erbij getikt op de teller. Echt heerlijk gereden, wat een auto... ik ben heel tevreden over het reigenot van deze auto. En dat terwijl ik voor deze auto een jaar een gloednieuwe BMW 116i heb gereden. Nee..m'n complimenten aan Skoda.
 

bing69

Actief lid
Ben weer terug van een rondje Nederland. 1e paasdag naar Emmen gereden vanuit Barendrecht - heerlijk weer gehad en vandaag 2e paasdag over de afsluitdijk weer terug naar huis. Lekker een goeie 600 km erbij getikt op de teller. Echt heerlijk gereden, wat een auto... ik ben heel tevreden over het reigenot van deze auto. En dat terwijl ik voor deze auto een jaar een gloednieuwe BMW 116i heb gereden. Nee..m'n complimenten aan Skoda.

Ben het helemaal met je eens op een ding na. Merkte het al als het regende maar met de sneeuw nog meer. Als je de deur open doet valt er heel wat (sneeuw) op je stoel en dat is NAT!!! :smiley29:

btw, ook voor het eerst (dank zij de sneeuw) kunnen merken dat de doorslipregeling ook prima werkt.
 

LenK

Forumguru
Wat lekker :ot: weer allemaal hier.

De waarde van autotesten is betrekkelijk. Het is natuurlijk de persoonlijke mening van het testteam (op dat moment). Als een testrijder net uit een Bentley stapt zal die ongetwijfeld anders reageren op een Fabia dan wanneer die uit een Smart komt.

En vergeet ook niet het vergelijkingsmateriaal.
In een multi-test zal er anders beoordeeld worden dan in een losse test.

En dan is het ook nog zo dat men elkaar na-kakelt.

Maar het is natuurlijk altijd prettig als je (beoogde) keuze er goed uit komt.
En als je nog niet gereden hebt dan neem je de opmerkingen uit testverslag(en) mee in je proefrit en kijkt of ze gelijk hebben.
 
Bovenaan Onderaan