[F2] Dakdragers voor op Dakrail

DaOtH

Nieuw lid
Hi,

Heb het forum al afgezocht, maar kan geen draadje vinden hierover.
Wel veel over het wel of niet mooi zijn van een dakrail)

Ben aan het kijken welke dakdragers ik het beste kan kopen om op de dakrail te monteren. Standaard Skoda zijn de volgende:
- VerstelbareAluminium dwarsdragers voor Fabia Combi (LAS 620 002A)
- Aluminium dwarsdragers voor Fabia Hatchback (LAS 710 001A)

Maar ik verwacht ook wel bij Thule iets anders (en waarschijnlijk op marktplaats goedkoper) te kunnen vinden.

WIe gebruikt welke en hoe bevallen ze ?
 

jan49

Actief lid
ik heb ze pas gekocht voor mijn schoonvader bij de ANWB koste toen 90,-euro merk Thule en zag bij de skoda dit Dakdrager nu € 94,-


Een dakdrager is dé oplossing voor als u een keer veel spullen moet vervoeren. Denk bijvoorbeeld aan de ski’s voor als u op wintersport gaat of dat ene tafeltje dat u heeft gekocht op de meubelboulevard of marktplaats. Kortom, met een dakdrager verruimt u letterlijk de bagagemogelijkheden van uw Škoda.

Voor de prijs hoeft u het niet te laten. Deze dakdrager (kleur zwart) wordt nu tijdelijk aangeboden voor slechts € 94,-.

Hij past op alle Combi en Yeti modellen en is geschikt voor montage op de al aanwezige dakrailing.


Actievoorwaarden
• Aanbieding is geldig t/m 1 maart 2011.

gr jan49
 

jan49

Actief lid
Dakdrager Hapro Cronos 125 Staal bij de ANWB 125 staat voor de maat ik dacht dat ze 90,- euro waren maar ze koste 99,- euro voor leden
gr jan49
 

deusjevo

Forumguru
Zal je moeten proberen, denk het wel.
En even afwachten op een aanbieding, die van mij waren dacht ik iets van 35 euro.



NL_46511_06_b_20100526143541.jpg
 

Tallguy

Forumguru
[MODERATORBREAK]Omdat de vraag en de antwoorden nu meer gaan over andere merken/artikelen dan die van Skoda verplaat ik het topic naar "Onderdelen van Derden"[/MODERATORBREAK]
 
Weet er iemand of de dakdragers voor een fabia combi 2009, gelijk zijn aan een octavia combi van 2010?
Ik kan het eigenlijk niet helemaal vinden.
 
Die universele dragers hadden ze idd laatst bij de lidl, zag ze liggen voor de helft van de normale prijs, dus nu 20 euro!! Heb ze niet meegenomen omdat ik niet wist of het iets was, heb trouwens ook nog geen dakrail. Zit er wel aan te denken om deze er op te laten maken, weet iemand of dit verstandig is naderhand?? Ik heb auto overgenomen en zat er bij mij niet op, schijnt wel wat werk te zijn, gaatjes boren en daarvoor moet plafond open. Maar of ik een Fabia met dakrail nu echt mooier vindt??, wordt die iig wel praktiser van.

Trouwens nu een aanbieding van universele dakdragers bij Aldi (40 euro), zijn dit dezelfde als bij Lidl???

Vroeg me ook af of er nu ook al een imperial te koop is voor Fabia Combi zonder dakrail. In catalogus staat de LAS710001B 159 euro "geschikt voor skoda zonder dakrailing, aluminium echter staat hier een rondje alleen voor hatchback. Neem aan dat Thule straks wel met iets komt.

Dakrail kost trouwens 94 euro standaard /145 alu, neem aan dat dit zonder montagekosten zijn. Welke zijn trouwens aan/af te bevelen (alu/standaard??
 
De dakdragers van de lidl zijn voor de Fabia S.W01>, Favorite S.W. 93>, Felicia S.W. 96 >, Octavia S.W. 05> en de Roomstar / Scout
Zijn deze nu ook geschikt voor de Fabia combi gl?
Deze vraag omdat ik nog nooit dakdragers gebruikt cq nodig had.

Mvg,
Zwarte ruiter
 

wanderer

Senior Member
yep
en passen ze niet...teurg brengen...geld terug....mits binnen de daarvoor geldende termijn....en in originele verpakking...bij mij passen ze iig wel...
 
Warander,
Waarom passen ze bij jou niet?
Bij mij op de auto gezet met behulp van een buurman en ze passen prima.
Zou jij aan willen geven wat er niet goed is?

Mvg,
Zwarter ruiter
 

wanderer

Senior Member
goed lezen blijft moeilijk.....
ik geef antwoord op je vraag: Zijn deze nu ook geschikt voor de Fabia combi gl?
antwoord: Yep
en daarna een toelichting wat je kunt doen als ze mogelijk naar jouw mening niet passen: teurg brengen...geld terug....mits binnen de daarvoor geldende termijn....en in originele verpakking
bij mij passen ze iig wel...
hoop dat het zo duidelijk is......
 
Bovenaan Onderaan