F2 Combi 1.2 TDI: go see the dealer

GBerger

Nieuw lid
Begin mei besteld en afgelopen week (begin juli) bij de dealer gespot. Dus 2 maanden moeten wachten. Meteen even naar de dealer gebeld. Moet nog 2 weken wachten want ze moesten veel auto's rijklaar maken! Dat was ook al te zien want er stonden drie grijze combi's naast elkaar. Blijkbaar gaat het goed met Skoda.

picture.php


Lastig om te wachten als ie zo dicht bij staat. Ben benieuwd hoe ie rijdt. Zelf gereden in de greenline voorganger als een soort proefrit.
 

corsaar

Senior Member
2 maanden maar dat is heel snel waarschijnlijk geen GL
Nog een week erbij lijkt me wel lastig.
Niet getreurd ik moest na binnenkomsr nog 14 dagen wachten
 

Trucker

Actief lid
Dat ziet er mooi uit al die fabia's op een rij.Wel balen voor je zo dicht bij,worden 2 lange weken voor je.
 

GBerger

Nieuw lid
Auto opgehaald

De twee weken gingen snel voorbij. Afgelopen weekend de GL opgehaald. Heb inmiddels een paar ritjes achter de rug. Leuk om te zien dat de verbruikmeter 3,0 haalt op een 60/80 km weg. Op de snelweg rijdt ie 1:22. Ben benieuwd wat de verbruikscijfers worden als de motor is ingereden. Het startstopsysteem verrast mij: je staat helemaal stil voor het stoplicht. Trap de koppeling, schakel en je bent weer weg. Echt super.
Mijn eerste ervaringen zijn erg positief. Het is spannend als je een auto uit de folder koopt. Ps:met climatronic heb je trouwens een gekoeld dashboardkastje.

ps: In totaal heb ik dus 2 maanden en 2 weken moeten wachten op de auto.
 

darkprojectx

Forumguru
mooi wagentje! De mistlampen vind ik bij dit model alleen wat oversized.

ik ben zeer benieuwd hoe deze auto je gaat bevallen!
1 op 22 is netjes!

die nieuwe systemen ben ik nog niet zo van overtuigd, maar hoe meer mensen eraan beginnen, hoe meer duidelijkheid en ervaring erover bekend wordt.

hou ons op de hoogte!
 
Bovenaan Onderaan