F2 ambiente met automaat

bing69

Actief lid
Ben in de markt voor bovenstaande auto. Dealer heeft hem niet staan en heb proef gereden in de roomster met dezelfde motor en automaat. Reed prima, daarna in een F2 1.4 gereden en die viel ten op zichte van de roomster tegen qua sturen en zo, zeker als je zo van de ene naar de andere overstapt.

Heeft iemand ervaring met een F2 met automaat?? EN toevallig iemand uit Den Bosch of omgeving???

groeten,

Bing
 

bing69

Actief lid
Ben in de markt voor bovenstaande auto. Dealer heeft hem niet staan en heb proef gereden in de roomster met dezelfde motor en automaat. Reed prima, daarna in een F2 1.4 gereden en die viel ten op zichte van de roomster tegen qua sturen en zo, zeker als je zo van de ene naar de andere overstapt.

Heeft iemand ervaring met een F2 met automaat?? EN toevallig iemand uit Den Bosch of omgeving???

groeten,

Bing

Reakties mogen nog wel maar hoeven niet meer, hebben vandaag de auto besteld.
 

bing69

Actief lid
Welke heb je uiteindelijk besteld ??

gefeliciteerd en succes met wachten

Het is de Ambiente Automaat geworden met als extra's:
Trekhaak
Pulse bekleding + leerpakket van de sport
Projector lampen
Metallic Lak, antraciet
Extra donkere ramen achter
brilhouder
stoel bijrijder in hoogte verstelbaar

en geen grote radio ivm mijn knieen.
Het wordt mijn eerste automaat.

heb getwijfeld tussen de Kia Cee'd, Hyundai I30 en deze auto. De Cee'd was erg stil, zo stil dat je je irriteerde aan de banden. Hyundai wilde mij niet als klant gezien de belachlijke inruil prijs op mijn huidige Kia Carens die 22/10 3 jaar wordt. Dus bleef de Skoda met de meeste waar voor minder geld over.
 

Fabia

† In Memoriam
[ Dus bleef de Skoda met de meeste waar voor minder geld over.[/QUOTE]

Simply clever!! Gefeliciteerd met de aanschaf en nu maar wachten tot je er echt in rijdt. Mijn volgende auto wordt ook zeker met automaat, lijkt me heerlijk met al die files.
 

bing69

Actief lid
Het is de Ambiente Automaat geworden met als extra's:
Trekhaak
Pulse bekleding + leerpakket van de sport
Projector lampen
Metallic Lak, antraciet
Extra donkere ramen achter
brilhouder
stoel bijrijder in hoogte verstelbaar

en geen grote radio ivm mijn knieen.
Het wordt mijn eerste automaat.

heb getwijfeld tussen de Kia Cee'd, Hyundai I30 en deze auto. De Cee'd was erg stil, zo stil dat je je irriteerde aan de banden. Hyundai wilde mij niet als klant gezien de belachlijke inruil prijs op mijn huidige Kia Carens die 22/10 3 jaar wordt. Dus bleef de Skoda met de meeste waar voor minder geld over.
Ben net eens aan het rekenen geslagen (had ik dat maar eerder gedaan of de dealer...) en dan blijkt dat ik met zo'n 60 euro's meer de sport uitvoering heb.... Dus morgen maar eens snel bellen.
 

Fabia

† In Memoriam
En dan heb je sportstoelen erbij en die zitten echt heerlijk. Mijn volgende Skoda heeft absoluut weer sporstoelen. Zo zie je maar het blijft rekenen en vergelijken, maar dat is ook leuk om te doen. Ik had zelf ook als eens global zitten kijken naar de verschillen tussen een Ambiente en Sport (beide met automaat) en kwam toen tot de conclusie dat je dan beter een Sport uitvoering kon kopen.
 

Mark

Banned
En geen grote radio ivm mijn knieen.

Hou er dan wel rekening mee dat de groote van het dashboard ongewijzigd blijft, het middenstuk wat tegen je knieen komt blijft.
Als je een niet originele radio neemt komt in het onderste stuk een extra vakje.
 

bing69

Actief lid
Hou er dan wel rekening mee dat de groote van het dashboard ongewijzigd blijft, het middenstuk wat tegen je knieen komt blijft.
Als je een niet originele radio neemt komt in het onderste stuk een extra vakje.

Klopt maar dat is kleiner dan het stuk met de orignele dubbele radio. Heb het in de schowroom bekeken.

Overigens de bestelling is omgezet naar een F2 Sport met automaat. En nu maar aftellen......
 
Feli Bing :471:

Sport is gewoon toppie !
Als je nog een paar Euri's kaport kan slaan zou je de 16" Atria kunnen overwegen.

Veel plezier bij het wachten ( er zijn ergere dingen op de wereld )
 
Bovenaan Onderaan