[F1] Car Wrap Carbon Di-Noc

M1K3RsZ

Actief lid
Hi bij deze wil ik jullie laten zien dat carwrappen best zelf te doen is!!!

Je hebt best wat benodigdheden nodig en goed folie, maar moet zeggen het is best goed te doen als je met z'n 2en bent.

Wat vinden jullie ervan? :winkie:

IMG_0185.jpg IMG_0190.jpg IMG_0189.jpg IMG_0192.jpg IMG_0195.jpg
pencil.png

leslee

Forumguru
yo mike,
ziet er netjes uit man.
staat wel leuk de 8e als we ze naast elkaar zetten.
was wel leuk om zondag eindelijk een gezicht bij de naam te hebben

darkprojectx

Forumguru
Ziet er wel vet uit!
waarom niet ff het logo van de klep gehaald?
Motorkap, dak en koffer is inderdaad best netjes te doen, het wordt alleen zo'n hels karwij om ook de spatborden en deuren mee te pakken.
Of ga je die niet meer doen?

Fabia

† In Memoriam
Apart, ik krijg altijd altijd het idee dat die onderdelen nog gespoten moeten worden. Op een afstand lijkt het alleen maar zwart.

leslee

Forumguru
had inderdaad ook t logo er af gehaald.
en wat doe je met je gril?
grote delen zijn inderdaad makkelijker, wordt moeilijker als je bijv. een spoiler heb ;)
DSCF0358.jpg

M1K3RsZ

Actief lid
Bedankt voor de reactie's!!!
Nee de Grill laat ik zoals hij is, ik vind dat hij er dan juist extra uit springt!!
Achterkant ga ik nog eens overdoen als ik wat meer tijd heb, want toen ik vanmiddag bij me wagen kwam zaten er toch alweer belletjes om het skoda logo. Dan maar toch erafhalen dat logo.
Zit je dan niet met de gaatjes eronder?
En ja het dak moet ik nog gaan doen moet alleen ff kijken wanneer want ga dit weekend met een dikke verbouwing beginnen.
Ik vond het allemaal reuze meevallen het is goed te bewerken.

@Leslee Ja het was zekers ff leuk om elkaar te ontmoeten en ja het zal zekers ff leuk zijn als we de wagens bij elkaar zetten.
Zijn jullie trouwens nog lang gebleven?

Greetzz

Cordoba

Forumguru
Tijdens de meeting even je auto bekeken, maar dit ziet er niet verkeerd uit. Normaal ben ik niet zo'n fan van wrappen, maar door de leather-look in plaats van de carbon-look ziet het er apart én netjes uit.:xyxthumbs:

leslee

Forumguru
thanx voor de complimenten.

@darkprojectx: thanx voor de opheldering, was misschien niet duidelijk.
had ik dan toch een eigen topic moeten opstellen :-)

Cordoba

Forumguru
Of ik had mijn ogen uit moeten wrijven. :eek:oo: Overigens is het bij Leslee óók netjes gedaan, mijn vorige reactie was gebaseerd op persoonlijke voorkeur (smaak) en het feit dat je leather-look-wrap heel weinig ziet.

darkprojectx

Forumguru
Ik ben eigenlijk toch wel heel erg benieuwd hoe je dat doet.. dat wrappen..

is er een mogelijkheid tot een How To handleiding met wat pics?

M1K3RsZ

Actief lid
@ darkprojectx sorry voor de late reactie, maar ben onwijs druk geweest de afgelopen tijd!
ik heb tijdens het wrappen foto's gemaakt. Zal binnenkort eens even wat foto's opzoeken en er dan een "HowTo" van proberen te maken.

Bovenaan Onderaan