[F1] Angel eye uitgevallen

DareDevil

Actief lid
Hallo allemaal,

Merkte net dat mijn rechter Angel eye niet meer werkt. Wat kan hiervan het probleem zijn?

Iemand ervaring?
 

Tallguy

Forumguru
Verplaatst naar Onderdelen van Derden. Angeleyes zijn nl geen standaard onderdeel van een Skoda.
 

nomad

Senior Member
Misschien een hele gekke vraag, maar al gekeken of alles nog wel aangesloten zit ? Je hebt ze tenslotte zelf ingebouwd neem ik aan.
 

Gieliovd

Forumguru
'T zijn ledtekes dus ik neem ook aan dat er richting de aansluiten gezocht moet worden. Zo niet, dan wordt het toch even het zootje uitbouwen en de printjes nakijken.
 

Rolle

Senior Member
Toen het begrip plug&play net begon op te komen in de informatica sprak men ook vaal over plug&pray.

wellicht hier ook zoiets?

Nee ff serieus, kijk de aansluitingen en de zekeringen al eens na. als ik me niet vergis zitten de lampen links en rechts op andere zekeringen.
 

DareDevil

Actief lid
Heb het probleem al gevonden. Is het kastje waar de 2 stekkertjes in gaan van de led ringen. Deze doet het niet meer.

Want als ik die van links naar rechts verplaatst doet hij het wel.

Nu even met de leverancier mailen!:yeah:
 

DareDevil

Actief lid
Ik denk het wel, in dit kastje verdwijnen de 2 snoertjes van de led ringen, zou hier een zekering in zitten.

Krijg het moeilijk open.


[moderatorbreak]Vriendelijk verzoek aan iedereen om niet de gehele voorgaande post te quoten. Dit is ons inziens onnodig. Volstaan kan worden met een direct antwoord. Als het een grote tekst is, volstaat het quoten van dat gedeelte waar het antwoord over gaat. Om een persoon te quoten kun je ook bijvoorbeeld als volgt verwijzen: @'username'. Bedankt voor jullie begrip.[/moderatorbreak]
 
Bovenaan Onderaan