Even voorstellen

Skodaatje1980

Actief lid
Hallo allemaal, Ik ben al eventjes actief met wat vragen omtrent mijn aankoop en het leek met ook even even tijd worden om me voor te stellen.

Ik ben Bram, ik woon in het Noorden van het land en ga van een VW Golf 6 variant 1.6 tri naar een Octavia Combi Business e-tec 1.0 mhev.
Laatst een proefrit gemaakt en dat beviel dusdanig goed dat ik een koopcontract hebt getekend en met een beetje geluk is hij morgen klaar! Hij kom niet gelijk mee binnen een paar dagen omdat er een trekhaak nog onder moest, en wat kleine steenslagbeschadigingen weg moesten stippen met lak/verf. Verder is het een prachtige auto en ik kan niet wachten om hem op te halen. Mijn vrouw is ook erg nieuwsgierig nu want zij heeft er nog iet in gereden. We zijn schakelen gewend maar na deze proefrit hoef ik niet anders meer dan automaat ;)

De vorige auto heeft het ruim 8 jaar volgehouden, dus we hopen ook met deze auto vele jaren te kunnen doen. In eerste instantie wou ik voor een elektrische auto gaan maar met kijk of die invoering van MRB straks heb je nog maar weinig voordeel. We zijn wel helemaal voorbereid op elektrisch rijden op een laadpaal na. Panelen genoeg (ook hybride warmtepomp). Dus wellicht dat de auto hierna wel een elektrische gaat worden maar dat zien we dan wel weer. Eerst lekker gaan genieten van deze beauty! Zodra ik hem hem zal ik wat foto's posten, ook de kleur (groen/blauw, indigo? erg mooi!

Herperduin

Forumguru
Welkom! Mooi vooruitzicht. Ik wens je veel plezierige en veilige kilometers in jouw nieuwe voiture. Wel iets langer van gaan genieten dan van je golf hè (8 jaar is toch eigenlijk zo goed als nieuw :unsure: ).
Ps: nog garantie erbij :ROFLMAO:?!

Bovenaan Onderaan