Even voorstellen

Goedemorgen!

Mijn naam is Rick en mijn vriendin is sinds kort trotse eigenaar van een Octavia 3 RS230. Ze heeft 10 jaar in een 1.2 gereden uit 2011 die haar/ons ontzettend goed is bevallen. Haar enige eis voor als er een andere auto moest komen was: 'Als het maar een Octavia is.' The rest was up to me. Dat laat ik me geen twee keer zeggen natuurlijk :shutup:. De auto is rood, met een zwart panoranadak. Eigenlijk willem we er een rood-zwarte verschijning van maken. Morgen worden de ramen getint, ik ben wat van die plastic Maxtonlipjes en -diffusers op de auto aan het plakken, we hebben zwarte Geminivelgen gekocht voor de winter en zijn nog op zoek naar 20 inch zwarte (uiteraard) velgen voor de zomer. De Extremes zijn wel leuke velgen maar ik vind die chromen randjes niet zo mooi.

Mijn vriendin en ik zijn erg blij met de komst van deze auto. Ik heb nog wel wat vragen, maar die zal ik de juiste hoofdstukken plaatsen.

Groeten Rick

Bijlagen

• 20231111_105333.jpg
    20231111_105333.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 17

Speedhunter

Forumguru
Welkom, ik heb 7 jaar lang een gelijkaardige RS230 gehad. De extremes waren ook mijn ding niet en heb ik bij levering door turini’s vervangen.

IMG_3939.jpeg

Bovenaan Onderaan