Even voorstellen

Hallo Skodaforum leden,

Mijn naam is Richard en na vele jaren Volkswagen Passats te hebben gereden en in het verleden enkele Audi's heb ik vandaag de stap gemaakt naar een prachtige Skoda Superb. Ik ben gevallen voor de ruimte en de hoeveelheid 'waar voor je geld'

Ik ben bekend met forums en vind het een leuke aanvulling op mijn auto hobby om kennis te maken met meer merk fanataci, vandaar dat ik mij heb aangemeld op dit forum.
Ik moet de wagen nog ophalen dus ik heb alleen een slechte foto van na de proefrit. : )

Ik ben overigens nog van plan om na de winter een paar mooie velgen erbij te zoeken.
 

Bijlagen

  • 20220917_185231.jpg
    20220917_185231.jpg
    1,6 MB · Weergaven: 40
Inmiddels ook geïnvesteerd in een paar nieuwe 19 inch velgen met nieuwe banden.
Smaak is persoonlijk natuurlijk maar ik ben er blij mee de auto heeft een heel andere aanblik zo.
En bijkomend voordeel de Michelins die om de originele velgen zaten was blijkbaar wat mis mee want de auto is nu muisstil terwijl ik achter eerst best veel lawaai had.

Op de foto's had ik de passende skoda naafkapjes nog niet binnen die zitten er inmiddels in. 20230630_165528.jpg
 
Laatst bewerkt:

Eltjo

Forumguru
Mooie wagen en welkom.
Geluid van de banden achter zou kunnen komen door rijden met onjuiste bandenspanning waardoor ze zijn gaan cuppen.
Voorkom dat door v/a wisselen met je mooie verse velgen-banden combi.
 
Bovenaan Onderaan