Even voorstellen

Sandman

Actief lid
Hallo, al een tijdje een beetje actief op het forum omdat ik ook een van de velen lijkt te zijn die een (zwarte) Skoda Kodiaq Sportline hebben besteld en daarop aan het wachten is.
Mijn naam is Robert en woon in de buurt van Rotterdam, getrouwd, 2 kinderen in de leeftijd dat ze net wel en nog net niet aan het studeren zijn. Rij nu zelf in een Landrover Freelander 2 van 12 jaar oud en heb daarnaast al 10 jaar een Ford Mustang Convertible uit 2007 voor de leukere ritten. Ik vind het eerlijk gezegd best wel een stap om naar een Skoda over te stappen, maar vond de Sportline echt mooi en die gaat straks helemaal blacked-out worden. Als je het pimpen eenmaal geleerd hebt met een Mustang, dan kun je dat blijkbaar ook bij een Skoda niet achterwege laten. Zwarte emblemen en ook de zwarte non-Skoda velgen liggen al thuis te wachten... :D
Het valt me op het forum op dat er zoveel Skoda liefhebbers gaan voor hun auto dus dat geeft me vertrouwen. Vind het een leuk en nuttig forum en daarom bij deze mijn "voorstelberichtje".

PS de Kodiaq gaat de Landrover vervangen, maar dat hadden jullie denk ik al begrepen ;)
 

Cordoba

Forumguru
Welkom Robert. Dat de Kodiaq de Freelander vervangt lijkt misschien wel logisch, maar we zien ook heel wat onlogische wissels langskomen in de categorie Citigo vervangt AMG, of AMG vervangt Citigo, en dan heeft het meestal te maken met leasebak die er in het gezin bijkomt, of juist vertrekt uit het gezin.

Ik ben benieuwd naar de non-Skoda velgen die je hebt gekozen.
 

Sandman

Actief lid
D1E886F2-7602-4C66-8BEC-7C57DD95DAD0.jpeg @Cordoba er zullen vast rare wissels zijn, maar de Mustang gaat er voorlopig echt niet uit hoor!
De velgen die ik heb liggen zijn 20 inch zwarte Autec Uteca velgen. Dit geeft wel beeld denk ik, denk er ook even zwarte sportline accenten bij.
 

Cordoba

Forumguru
Ik ben benieuwd hoe de auto er straks IRL uit komt te zien, ik denk dat ie wel heel erg zwart wordt (ik hou persoonlijk van wat meer contrast, waardoor vormen vaak beter zichtbaar zijn).
 
Bovenaan Onderaan