Even voorstellen

64rhfx

Senior Member
Hallo.

Nou merk ik dat ik mij nog steeds niet heb voorgesteld hier. Daar komt die dan. Mijn naam is Alex Waning. Al jaren rij ik met plezier met mijn Octavia II Combi 64-RH-FX. Nu 235.000 op de teller van mijn 2.0 FSI.
Reparaties gehad; Distributiekettinkje van de nokkenassen, vier remklauwen, radiator, raammechanisme LV en remlichtcontact. Natuurlijk de normale slijtagedingen niet vermeld.

Ik hoop er nog jaren mee te kunnen rijden.
 

64rhfx

Senior Member
Alsof ik het niet had mogen doen. Vandaag waarschijnlijk total loss. f iemand moet een goede schadehersteller weten die het fixt. Bumper is nog goed. 64rhfx.jpg
 

VAG-man

Forumguru
Néé!!! Dat meen je niet.:wavecry:

Ik schat dat het rechter binnenscherm geraakt is. Als dat zo is, dan einde oefening.
 

VAG-man

Forumguru
Gelukkig All Risk verzekerd.
Volgens mij kun je dan de dagwaarde van de verzekering ontvangen en daarmee proberen de auto te repareren, maar gelukkig nooit meegemaakt.
 

64rhfx

Senior Member
Ik ga vandaag naar schadebedrijf en overleggen. Ik krijg als ik de auto houd dan dagwaarde min wat een opkoper geeft. Als motorkap open gaat kan ik de schade binnen zien. Hoop op een goede prijs, want auto is als nieuw en perfect onderhouden. verdorie net vorige week remklauwen voor vervangen omdat eentje vastzat. Dis als iemand goede onderdelenauto zoekt.
Het is wel stom toeval dat ik mij net introduceerde hier.
 
Bovenaan Onderaan