Even voorstellen

Knul

Lid
Hallo allemaal,

Vanaf aanstaande maandag ben ik de ("trotse") eigenaar van een heuze Skoda Fabia 1.2 TDI Greenline Combi. Hiervoor was ik te vinden op het Mitsubishi Galant forum en op het 306 Forum, maar het lijkt me vrij onwaarschijnlijk dat ik mensen daarvan hier tegen ga komen :tongue:

Dan een beetje over mezelf. In het echt heet ik Martijn, ben 26 jaar oud en woon (nu nog) in het pittoreske Groningen (dus hoop dat de Fabia tegen aardbevingen kan). Heb ondertussen al heel wat doorgelezen op het forum, vooral over alle EGR perikelen waar de 1.2 toch wel bekend (c.q. berucht) om is geraakt. Gelukkig heeft mijn aankomende Fabia de sjoemelsoftware update niet gehad en rij ik bijna alleen maar lange stukken, maar zit er toch over te twijfelen om hem na aanschaf te laten uitprogrammeren.

Komende van een Mitsubishi Galant met 136 benzinepk's is de diesel wel even wennen. Het loopt allemaal een stuk rauwer en maakt best wel wat meer lawaai. De stoelen vielen mij geenszins tegen, en de ruimte is echt verbluffend voor een B-segmenter.

Maar goed, wat snelle foto's, zal er wat meer posten als ik hem gewassen heb (en daadwerkelijk in mijn bezit is):

41998117160_6634daf7ba_c.jpg


Volgens mij is het een redelijk "volle" uitvoering:

29937366068_24c84c2168_c.jpg


Ik hoop jullie kennis eigenlijk zo min mogelijk nodig te hebben, maar lurk graag rond en zal hier en daar ook van me laten horen.
 

MaxN

Donateur
Welkom provincie genoot.
Als je de EGR weg wil laten schrijven zou ik naar VVT in Marum gaan.
Niet ver weg en goede kwaliteit en service.
 

Hakar

Donateur
Welkom Knul.

woon (nu nog) in het pittoreske Groningen

Vertel eens, wat is er pittoresk aan de stad Groningen buiten de gekende Gasthuis hofjes.:nono:
Of zal ik er maar vanuit gaan dat je buiten de stad bedoelt?
Zelf woon ik in de Hei provincie, hoewel die in Roden ver te zoeken is.:laugh:
Dus enige scepsis is me op dat gebied niet vreemd.

Gefeliciteerd met je schone witte. :bloemen:
 

Knul

Lid
Welkom provincie genoot.
Als je de EGR weg wil laten schrijven zou ik naar VVT in Marum gaan.
Niet ver weg en goede kwaliteit en service.

Had ik inderdaad al over gelezen, het kost daar iets van €190 toch? Dat is nog wel te overzien. Aan de andere kant is chippen dan "maar" 260 euro extra :tongue:

Welkom Knul.



Vertel eens, wat is er pittoresk aan de stad Groningen buiten de gekende Gasthuis hofjes.:nono:
Of zal ik er maar vanuit gaan dat je buiten de stad bedoelt?
Zelf woon ik in de Hei provincie, hoewel die in Roden ver te zoeken is.:laugh:
Dus enige scepsis is me op dat gebied niet vreemd.

Gefeliciteerd met je schone witte. :bloemen:

Haha nee, woon in de stad zelf :) De grachten zijn heel pittoresk en zit op de Uni in de binnenstad, ziet er ook wel leuk uit.

Bedankt voor alle reacties!
 

Hakar

Donateur
De grachten zijn heel pittoresk
Ja joh dat kan wel zijn, maar daar zie je niks van als automobilist.
Dan heb je veel te druk met het ontwijken van al die studenten op fiets, die allemaal denken een engeltje op hun schouder te hebben.
Wat dat betreft heb jij je leven gebeterd, jij gaat Skoda rijden. :D

En dan de Uni.
Gebouw aan de Broerstraat moet het boegbeeld zijn van Groningen, samen met het oude gebouw van het hoofdstation.
Zou het moeten zijn, maar door al die fietsen zie je dat niet eens.
Maar okay, die van jou straks niet meer, jij rijdt dan in je witte koets daar aan voorbij.:yeah:

Nah en de rest van al die Uni gebouwen, ga ik het verder maar niet over hebben, en het Zernike complex al helemaal niet.:sterretjes:
 

Knul

Lid
Haha, ben zelf ook nog een student op de fiets, dus mag er niet teveel van zeggen. Zernike is inderdaad een sfeerloos gehucht, maar gelukkig zit mijn studie gewoon in de binnenstad.
 
Bovenaan Onderaan