Even voorstellen

Skodaq

Lid
Mijn naam is Henk.
Gepensioneerd, gehuwd en woon in de omgeving van Dordrecht.
Ben nog niet in het bezit van een Skoda maar zeer geïnteresseerd in de nieuwe Karoq TSI 1.5 benzine met DSG.
Hoop hier veel nuttige informatie te vinden over Skoda in het algemeen en m.b.t. de Karoq in het bijzonder.
 

Horkje

Forumguru
Je zal hier genoeg kunnen en gaan vinden.

Wellicht zien we je dan ook terug in het grote Karoq levertijden topic.

Welkom!
 

Japanese Power

Donateur
Welkom Henk. Een Karoq, ben benieuwd waar je op uit gaat komen straks. Succes.
Ben wel benieuwd als dit je eerste Skoda gaat worden wat een beetje je auto-verleden is.
 

Skodaq

Lid
Bedankt iedereen voor het welkom op dit mooie forum.

@Japanese Power, lange tijd heb ik Ford gereden zoals de Taunus, later Scorpio totdat het model stopte, daarna VW Passat, Toyota, diverse Mitsubishi modellen en nu de laatste jaren de Nissan Qashqai.
Je ziet, ik ben niet erg merkvast.:D
 

Skodaq

Lid
Beste forumleden,
Mijn verblijf hier is van korte duur want mijn keuze wordt niet de Skoda Karoq. Skoda Nederland heb ik verschillende malen benaderd met de vraag wanneer de prijzen bekend worden zodat ik mijn Karog kan configureren en bestellen maar tot op heden komen de prijzen en uitvoeringen niet los.

Het is december en deze maand is bij uitstek geschikt om een nieuwe auto te bestellen vanwege de vele aanbiedingen en kortingen. Bovendien blijkt dat de wachttijd behoorlijk op gaat lopen als de orders bij Skoda gaan binnenlopen en daar heb ik absoluut geen zin in. Op een VW Passat heb ik eens een jaar moeten wachten en wachten duurt dan hééél lang.

Ik wens iedereen veel geduld met wachten en veel plezier met de Skoda naar keuze.
 

Japanese Power

Donateur
Jammer maar ik snap je punt tot op zekere hoogte wel.
Levertijden die oplopen, info over de Karoq die maar uitblijft. Het is niet anders.
Er bestaat naast Skoda nog genoeg moois dus dat komt goed. Succes!
 

EdK

Forumguru
Volgens mij is er al een tijd terug gemeld door Skoda dat begin / half December de prijzen bekend worden.
Dus tsja wat is het punt....
 

Japanese Power

Donateur
Met name de oplopende levertijden @EdK. Mijn verwachting is dat die bij de Karoq ook gaan oplopen. Je ziet het nu bij de Octavia tenslotte ook al gebeuren. En dan snap ik als iemand afhaakt...
 

EdK

Forumguru
Je ziet het nu bij de Octavia tenslotte ook al gebeuren. En dan snap ik als iemand afhaakt...
Als lease rijder misschien wel.
Als privé rijder totaal niet, ik bestel op bepaald moment een nieuwe wagen en onderhandel een bepaald bedrag voor mij inruil wagen.
Die prijzen staan op papier en wat het resterende bedrag is wat ik moet bij betalen op moment van opleveren nieuwe wagen.
Dus ik moet er alleen voor zorgen dat ik hem schadevrij inlever bij dealer.
Voor de rest staat op papier het zoals gezegd te betalen bedrag, en de wachtperiode draai ik gewoon mijn kilometers door.
En zoals met me Yeti vond ik het echt geen straf om hiermee door te rijden !
Dus of ik 3 maanden moet doorrijden of een jaar..... boeiend...

Tsja ik ben hier erg makkelijk in hoor...
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Japanese Power

Donateur
Tsja. Ieder z’n ding. Ik lees dat Henk is gepensioneerd. Zal dus geen lease worden. Maar wel lees ik dat hij dit jaar wil beslissen. Dan is het sowieso als het geen voorraad auto is dit jaar al geen optie meer.

Als ik een jaar zou moeten wachten zou ik ook geen Kodiaq hebben besteld, maar gelukkig weet je niet alles van te voren.
 
Bovenaan Onderaan