Even voorstellen!

Beste skoda konings,

Mijn naam is Dylan Shaho uit Almere, 34 jaar oud. Getrouwd en hebben 2 prachtige zoons. Sinds kort rijden wij in een Skoda Superb bouwjaar 2016 Ambition model hatchback.
We zijn heel erg blij met deze aanwinst en de auto rijdt zoals de naam het al zegt SUPER!!!

Het enige wat ik jammer vind is dat ik standard halogeen koplampen heb en geen Bi-xenon ding. Ik zou heel graag deze koplampen willen vervangen voor de Bi-xenon unit. ik weet niet of er iemand is die mij kan informeren met de mogelijkheden? ik hoor het graag.
ik heb zelf op internet gekeken en die dingen kosten rond €440 per stuk. Maar de grote vraag is of deze ook op mijn skoda Ambition model passen en/of geïnstalleerd kunnen worden

Verder ik weet heel erg weinig van auto's dus jullie zullen niks aan mij hebben :-)

Groetjes,
Dylan
 

Japanese Power

Donateur
Ha Dylan,

Welkom hier en veel plezier met je SuperB!
Veel verstand van auto's hoef je niet te hebben, gewoon lekker meekletsen over wat je leuk vind, doe ik ook.

Have fun!
Johan
 

CDK

Forumguru
Hartelijk welkom en veel plezier met je Superb toegewenst.
Alles kan geïnstalleerd worden, alleen dan gaat het serieus geld kosten. @Antera kan je hier meer over vertellen.
Andere optie is om LED lampen te plaatsen, in onze Fabia bevalt dat zeer goed. Het ziet er mooi uit en de lichtopbrengst / het lichtbeeld is prima. Alleen groot licht blijft dan halogeen, maar dat gebruik je waarschijnlijk sporadisch.
Aftermarket xenon monteren zou ik niet aan beginnen, daar zijn te veel gevallen van defecte boordnetmodules van bekend.
 

Antera

Donateur
Van harte welkom. Plaatsen van OEM xenon koplampen (compleet met alles erop en eraan) is niet even plug and play. Zouden in te leren moeten zijn met VCP maar helaas daar nog geen klant gehad die de stap heeft gemaakt vanwege de hoge kosten.
 
Bovenaan Onderaan