Even voorstellen

JurgenM

Forumguru
Hoi,

Ik ben Jürgen, 32 jaar en woon in Maaseik (BE)
Ik ben getrouwd en heb twee dochters, nou +tjes.

Momenteel ga ik even vreemd met een Opel vec combi maar heb 4 jaar een Fabia II Combi gehad. Was een 1.2tdi Ambition uitvoering met 16" Elba velgen. Heel leuke auto maar spijtig genoeg owv een ongeluk (gelukkig alleen maar brokken) vroegtijdig naar iets "voorlopig" anders moeten zoeken.
Had mij toen ook al aangemeld op het forum maar daar is toen verder eigenlijk niets meer van gekomen.

Waarom nu dan wel? Zoals ik hierboven al heb vermeld is/was de vec voorlopig en heb ik/we enkele jaren kunnen doorsparen voor iets nieuws en groter als de Fabia nl een Octavia Combi. Na de vec zou een Superb kwa grootte logischer zijn maar mijn vrouw vindt hem net iets te groot. En het ruimte aanbod in een Octavia is voor een gezin van vier ook nog ruim voldoende. Ik moet wel nog geduld hebben tot november - december :nailbiting:.

Zo dat was het heel kort.
 

JurgenM

Forumguru
Bedankt iedereen!

Heb een RS 245 besteld. Wou nu niet direct als een snob overkomen daarmee dat ik dat pikant detail heb weg gelaten bij mijn voorstelling.

Kleur is Steel Grey en buiten de vele standaard opties heb ik nog het RS comfort- en traveler pack met 2 USB aansluiting achterin genomen. Mijn vrouw wou nog een elektrische kofferklep en ik nog het Canton soundsystem (uiteraard).

Ga wel nog even geduld moeten hebben...
 

leon-cupra

Forumguru
Bedankt iedereen!

Heb een RS 245 besteld. Wou nu niet direct als een snob overkomen daarmee dat ik dat pikant detail heb weg gelaten bij mijn voorstelling.

Kleur is Steel Grey en buiten de vele standaard opties heb ik nog het RS comfort- en traveler pack met 2 USB aansluiting achterin genomen. Mijn vrouw wou nog een elektrische kofferklep en ik nog het Canton soundsystem (uiteraard).

Ga wel nog even geduld moeten hebben...
je zit hier op een liefhebbersforum, dus uiteraard mocht je dit reeds vermelden ;)

En een 245, waaaawwwww, 1 van de eerste besteld zeker? Proficiat. Ga je veel plezier aan beleven.
Wel een serieuze sprong. Van een vectra naar een bom :D
 

JurgenM

Forumguru
Ja bij de dealer waar ik hem besteld heb ben ik de eerste, maar niet dat het mij daarom te doen is.
We wilden eerst voor de vorige RS230 gaan maar toen we op het punt stonden hem te bestellen kwam het nieuws dat er een facelift zou komen. De Vec kon nog even mee dus hebben braaf gewacht en uiteindelijk ook vlug kunnen beslissen.

Een serieuze sprong voorwaarts! :D
 
Bovenaan Onderaan