Even voorstellen...

verhulstr

Forumguru
Hallo beste leden van het Skodaforum! hierbij stelt verhulstr zich voor..

Rob Verhulst, 37 jaar woont in 's-Heerenhoek (Zeeland) ,getrouwd, 2 kids.
Ik heb me geregistreerd omdat ik zoekende ben naar een Fabia 1 Combi met een 1.4 motor, rijdt nu een Mazda 323F van het jaar 2000...maar bij deze wordt/is de kofferbak te klein aan het raken......waarom te klein?
1 van de 2 kids( de jongste..is 11) is gebonden aan een rolstoel. De rolstoel past wel in de Mazda maar dan houdt het op ook....je moet dan nog niet om boodschappen willen..:nono:.. dus ben ik aan het uitkijken naar een Fabia 1 Combi (waar ik al van weet dat de kofferbak dieper is dan die van de Mazda)
Dus ben ik al enige tijd hier aan het meelezen als gast...ook zeker om te lezen waar je naar moet kijken bij aanschaf van een Fabia....al heel veel gelezen en opgestoken...maar ik weet nog niet alles..en zal ook nog veel leren over deze auto en dat hoop ik hier op het forum te kunnen doen.

Groeten Rob
 

Cordoba

Forumguru
:bloemen:Welkom Rob, stel je vraag over de Fabia I even in een ander topic, zodat het overzichtelijk blijft, of kijk even naar de adviezen die anderen hebben gevraagd en gekregen voor een Fabia I.
 

Erik_NL

Forumguru
welkom
Aan onze Fabia Combi 1.4 AQW bewaar ik goede herinneringen aan de vijftien jaar en 190.000 km dat mijn vrouw hem heeft gehad.
En op dit forum is een schat aan ervaring te vinden.
Veel succes bij je zoektocht!
 

Japanese Power

Donateur
Ha Rob. Welkom hier. Ik denk dat je de info die je zoekt hier echt wel zult vinden en anders kun je altijd je vragen afvuren op de Faab-rijders onder ons.
 

verhulstr

Forumguru
Dank je wel allemaal!
En helemaal een mooie dag vandaag.....ik ben eindelijk in het bezit van een faab 1...met de 1.4 aqw 50kw (68pk).
Een licht blauwe metallic...uit 2003.....en 203.000 km op de teller! Wel hoor de nokkenasketting wat ratelen....loopt zo wel koud als warm eerst even te hoesten en te doen maar rijden doet het geweldig! Wat een heerlijk rustige wagen is dit zeg! :cheer: Zal morgen eens een x aantal foto's maken van de faab :thumbsup:
 
Bovenaan Onderaan