Even Voorstellen

Hallo Allemaal,

Ik ben Leo uit Hoogvliet. En ben getrouwd met mijn lieftallige echtgenote.
Hobies: Ik ben gek op alles met een stekker of een batterij (gadgets).

Na de 7e Skoda te hebben aangeschaft en afgehaald leek het mij toch eens tijd om mij te registreren op dit forum. Waarom ik dit niet eerder heb gedaan is mij nog steeds niet duidelijk eigenlijk :arghh:.

Ik heb alle Skoda's nieuw gekocht bij Hoogenboom Spijkenisse waar ik bij de aanschaf zeer goed geholpen ben door Hans Evers. Hans is altijd recht door zee en verteld waar het op staat. Hij weet precies wat ik wil en zorgt altijd dat alles 100% in orde is bij aflevering of bij elk bezoek tussendoor.

Ik hoop dat ik misschien nog wat kan bij dragen aan dit forum in de toekomst.

m.v.g. Leo (Hotweels)

Current :
2017 Skoda Fabia Hatchback Drive 1.2 TSI 66KW Black Magic Mica,
History :
2014 Skoda Fabia Hatchback Drive 1.2 TSI 63kW Quartz Grey Metallic.
2011 Skoda Fabia Hatchback Dynamic 1.2 TSI 63kW Black Magic Mica.
2008 Skoda Fabia Hatchback Sport 1.4 16V Cappuccino Beige Metallic.
2005 Skoda Fabia Hatchback Ambiance 1.4 16V Graphic Gray.
2003 Skoda Fabia Hatchback Comfort 1.4 16V Stone Gray.
2001 Skoda Fabia Hatchback Comfort 1.4 Deep Sea Blue.
1998 Daewoo Matiz Matiz S Groen
1996 Daihatsu Cuore 850cs Rood.
 
Laatst bewerkt:

Canon-Eye

Forumguru
Als voormalig Audi- VW- en sinds 2002 Skodarijder herken ik je ervaringen met Hans Evers - ik kwam daar al sinds de jaren '70 met een 3-jarige (door m'n werkgever afgedwongen) zijsprong naar Opel.
Mijn huidige auto komt daar ook vandaan, ondanks verhuizing naar 250 km verderop... :pardon:
 

Antera

Donateur
Van harte welkom leuke Skoda history heeft niet lang geduurd voordat je wist dat skoda het beste merk is zo te zien
 

Cordoba

Forumguru
Welkom op het forum Leo. Komt de dealer vanuit Spijkenisse steeds met de Skoda over de (Spijkenisser)brug, of moet je 'm zelf gaan halen? ;)
 
Nee ik ga hem zelf halen. Het is zeker 5 minuten rijden maar dat heb ik er wel voor over :yeehaa:
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan