Even voorstellen

Roeland80

Forumguru
Hallo forumleden,

Mijn naam is Roeland en ik ben 34 jaar.
Op dit moment rij ik nog een passat 3c 1.9 TDI uit 2006 met 266.000 km op de teller, vorig jaar maart heb ik hier erg veel pech mee gehad, pompverstuiver in cilinderkop geslagen waar door kleppenstoters en nokkenas ook naar z'n grootje waren. Hier door roetfilter ook vol geroet waar door deze vervangen moest worden. Na reparatie dikke 2500 euro lichter. Vorig jaar nog bij de Apk in juli weer dikke rekening 800.- in december tandempomp vervangen weer 600 euro kwijt. Nu begint m'n vliegwiel geluid te maken en is aan vervanging toe kosten waarschijnlijk 800-1100 euro. Nu ben ik naar een vervanger opzoek en nou leek mij de Skoda Octavia 1.6 TDI Greenline een goeie vervanger.

Laatst bewerkt:

Skoda-MAN

Forumguru
Welkom bij dit leuke forum en veel succes met het zoeken naar een waardige vervanging. Keuze en uitvoeringen genoeg in de Octavia soorten.

Roeland80

Forumguru
@ertromp ja klopt

Ik ben op zoek naar een Skoda Octavia 1.6 TDI station het liefst van na 2010 met ongeveer 150.000-160.000 km op de teller.
Opties die graag zou willen zijn:
- PDC
- Trekhaak
- Navigatie
- parrot carkit of iets dergelijks
- MF stuur
- getinte ramen

In te ruilen heb ik:
Een zwarte VW passat 3c Variant 1.9 TDI uit 2006 met 266.000 km op de teller met de volgende opties:
- PDC achter
- Trekhaak
- Parrot carkit
- geen roetfilter meer
- getinte ramen achter
- eventueel winterbanden set als deze niet op de Skoda passen.

Weessies

Actief lid
Welkom! En succes met je zoektocht! Ik zou autoscout maar inzetten om overzicht te krijgen over het aanbod...

Cordoba

Forumguru
Welkom Roeland :bloemen: Wat de Octavia betreft die je zoekt: wees voorzichtig met exemplaren met een lage km-stand. De kans is groot dat dit auto's zijn die vanwege de subsidies aangeschaft zijn, maar eigenlijk totaal verkeerd gebruikt voor een diesel. Het gevolg is dan vaak problemen met de EGR, doordat de motor eigenlijk nooit op bedrijfstemperatuur is geweest bij de eerste gebruiker.

Bovenaan Onderaan