Even voorstellen

Dus, ben nieuw hier en heb net een nieuwe Skoda Octavia besteld. Het is een combi geworden met een 2.0 TDI en handbak. Heb nu nog een oude Peugeot 806, maar wilde geen bus-achtige meer en gezien de prijs-kwaliteit verhouding gekozen voor Skoda. Daarnaast heb ik nog een 'oude' Audi 200 20v Quattro en nog 2 2-wielers.
Verwachting is dat de Octavia in december geleverd wordt.

Groet Robbert
 

Cordoba

Forumguru
:bloemen:Welkom op het forum Robbert.
Audi 200 zie al niet veel, maar een 200 Quattro Avant is volgens mij echt zeldzaam, of heb ik het mis?
 
@Cordoba : nee je hebt het niet mis. Dit is een van de drie origineel geleverde 200 20v Quattro Avants in Nederland (kenteken XS-03-FG, geschorst ivm tijdelijk diplo-kenteken) heb ik me laten vertellen. Dus met de 2.2 5-cil Turbo met 20 kleppen (type 3B) met 162 kW. Echt een fantastische reisauto, met alles erop en eraan wat tegenwoordig normaal is, maar in '89 nog zeer bijzonder/exclusief. Een nadeel: het verbruik! Minder dan de V8, maar toch gemiddeld 15 liter/100......
 

peterrapid

Forumguru
Thx @rjverbrugh wat een knappe audi :thumbsup: hij straalt echt klasse uit en ziet er gezien zijn leeftijd prachtig uit. Knap van jou dat je vasthoudt aan zo een mooi stukje eighties, gefeliciteerd.
 
Bovenaan Onderaan