Even voorstellen

Mijn naam is Nick Pijpers,37 jaar oud,betoepschauffeur,getrouwd met Wendy,vader van onze 4 jarige zoon Stijn en sinds 3 maanden in het bezit van een donkerblauwe Skoda Octavia 2,0 FSi automaat van 2005.heb hiervooreen Corolla,Celica en 2x Avensis gereden,en nu besloten om een Octavia te kppen.in mijn ogen vanaf introductie 1 van de mooiste stations te koop(pfl tenminste).
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    106,8 KB · Weergaven: 30
  • image.jpg
    image.jpg
    77,9 KB · Weergaven: 25

Cordoba

Forumguru
Welkom Nick, avatar is van je zoon Stijn?
Nette auto met halfleren interieur? Overigens een reden om geen Toyota meer te kiezen?
 
Ja!betrouwbaarheid bij Toyota laatste jaren behoorlijk achteruit gegaan.sinds het in europa word gebouwd niet meer geweldig.reed avensis van okt 2002,nieuwe motor gekregen vanwege olieverbruik bij 90.000km onder garantie,vanaf 130.000km weer olieverbruik,niet meer onder garantie.centrale vergrendeling,binnen verlichting en afstandbediening storing.oorzaak niet te vinden.kromtrekkende remschijven,trilling in chassis.was de auto behoorlijk moe.mijn vorige 3 toyotas heb ik nooit iets asn gehad omdat deze uit japan kwamen.dus eens gek gedaan en voor deze schitterende skoda gekozen
 

CDK

Forumguru
Van harte welkom en bedankt voor je introductie, hopelijk heb je met je Octavia meer geluk als met laatste Toyota!
 

turboturbo

Forumguru
Ik denk telkens, als ik het nieuws-overzicht bekijk, en die thumbnail van jouw avatar zie: 'wie is toch die andere kabouter?' :tegek: Maar dat blijkt bij vergroting van de foto je zoontje :bloos:
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Angela71

Nieuw lid
Hallo mijn naam is Angela, ik ben 42 jaar en heb een Skoda Fabia uit 2002. Helaas veel problemen gehad en veel informatie op dit forum gevonden, bedankt hiervoor.
 

CDK

Forumguru
Welkom Angela, dit is eigenlijk iemand anders z'n voorstel topic, maar dat is je vergeven ;) Hopelijk vind je hier een oplossing voor je bekabelingsprobleem.
 
Bovenaan Onderaan